اندیشکده امریکن اینترپرایز؛

نظامیان آمریکا از «مریم رجوی» پول نگیرند

«مایکل روبین» کارشناس آمریکایی در یادداشتی می نویسد که ارتشی های بازنشسته آمریکا از منافقین بابت تایید آنها پول و هدیه دریافت می کنند که این کار اعتبار ارتش آمریکا را زیر سوال می برد.

نظامیان آمریکا از «مریم رجوی» پول نگیرند

گروه بین الملل تیترکوتاه- اندیشکده امریکن اینترپرایز: شرایط در آمریکا مانند قبل نیست. نهادهای آمریکایی در حال تخریب خود هستند و اجازه داده اند سیاست در همه چیز نفوذ کند، ارتش در ابتدا جدا از این اتفاقات مستثنی بود. با این حال، یکی از مضرترین میراث های دولت ترامپ، تلاش های فزاینده آن برای سیاسی کردن مجموعه نظامی آمریکا بود.

البته این تنها ترامپ نبود که اقدام به این کار کرد بلکه اعضای حزب دموکرات و جمهوری‌خواه افسران بازنشسته را با هدف تایید و تکذیب سیاست های رقبای خود کردند. این اقدامات هر کدام به قیمت اعتبار ارتش، به تیتر رسانه ها تبدیل شد.

این اقدامات اصلا خوب نیست، اما در مقایسه با حمایت این نظامیان بازنشسته از سازمان مجاهدین خلق، گروهی فرقه مانند از تبعیدی‌های ایرانی که در ترور آمریکایی ها نقش داشته اند، ناچیز است.

در سال‌های اخیر، این گروه در ازای کمک‌های سخاوتمندانه خارجی توانسته اند ثروت زیادی به دست بیاورند. روسای سابق ستاد مشترک ارتش، فرمانده سابق متحدان عالی اروپا، فرمانده سابق فرماندهی مرکزی ایالات متحده، مشاور سابق امنیت ملی آمریکا، فرمانده سابق تفنگداران دریایی آمریکا و معاون سابق ستاد ارتش، هر کدام بیانیه هایی را به نفع مجاهدین خلق امضا کرده یا مستقیما از مریم رجوی حمایت کرده اند.

هر کدام از این مقامات سابق نظامی ارتش آمریکا با حماتی که از مجاهدین خلق می کنند، به دلیل نفرتی که مردم ایران از گروه دارند، باعث می شوند که معترضان در ایران حمایت کمتری را احساس کنند.

به دلیل اینکه بازنشستگان ارشد نظامی آمریکا، رهبر یک فرقه را به خاطر دریافت پول، تایید می کنند، نه تنها ایالات متحده اعتبار خود را در چشم ایرانیان  از دست می دهد، بلکه این مساله بهانه ای می شود تا حکومت ایران مردم را به اتحاد بیشتر دعوت کند.

گرفتن پول از مجاهدین خلق توسط ارتشی های بازنشسته اعتبار ارتش ایالات متحده را خراب می کند. رجوی یا سازمان‌های مختلفی که تحت کنترل او است، به مقامات نظامی سابق ارتش بی دلیل خدمات مجانی نمی دهند بلکه می خواهد آنها را به خدمت خود دربیاورند.

انتهای پیام/

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

  • ناشناس

    سیاستهای شاه خرید مستشاران نظامی وحماقتهای مجاهدین خلق جا پای شاه گذاشتن وضد شاه بودن مگه میشه باطل را با باِطل ازبین برد

سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت تیتر کوتاه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار
    سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت تیتر کوتاه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    پیشنهاد سردبیر