تیتر کوتاه گزارش می دهد؛

تبلیغات بیلبوردی در جهان چقدر هزینه دارد؟

بیلبوردهای تبلیغاتی، دیده شدن کسب و کار شما را تضمین کرده و بهترین نتیجه را ارائه می دهند. انواع تبلیغات بیلبوردی در حال حاضر، دست شما را برای انتخاب نوع تبلیغات باز گذاشته است. در این گزارش از میانگین هزینه تبلیغات بیلبوردی در برخی کشورهای جهان مطلع می شوید.

تبلیغات بیلبوردی در جهان چقدر هزینه دارد؟

بر کسی پوشیده نیست که تبلیغات محیطی یکی از موثرترین روش‌های بازاریابی است، اما چرا؟ یکی از دلایل محبوبیت بیلبوردها این است که دیده شدن آنها تضمین شده است. چند بار به یک تبلیغ رادیویی گوش داده‌اید و فقط با شروع یک تبلیغ، آن را خاموش کرده اید؟ همین موضوع در خصوص تبلیغات تلویزیونی نیز صدق می‌کند. با تبلیغات بیلبوردی، تغییر کانال تلویزیونی یا رادیویی هرگز یک گزینه نیست و به طور کلی، مردم تمایل بیشتری به پیشنهاد شما دارند. این نوع قرار گرفتن در معرض دید با هیچ نوع تبلیغات دیگری قابل مقایسه نیست و تبلیغات بیلبورد را به یکی از مهم‌ترین استراتژی‌های بازاریابی موجود تبدیل می‌کند.

با توجه به اهمیت تبلیغات بیلبوردی در سراسر جهان، در این گزارش هزینه این نوع تبلیغات را در برخی کشورهای مطرح جهان را در سال ۲۰۲۴ بررسی کرده‌ایم.

ایالات متحده

متوسط ​​هزینه بیلبوردهای تبلیغاتی در ایالات متحده بیش از ۷۳ هزار دلار برای یک کمپین چهار هفته‌ای است که این رقم بر اساس قالب تبلیغات و تیراژ متفاوت است. برای بیلبوردهای فیزیکی در مناطق خارج شهری از ۷۵۰ تا ۲۰۰۰ دلار در ماه، در شهرهای کوچک ​​بین ۱۵۰۰ تا ۵۰۰۰ دلار و در شهرهای بزرگ ۱۴۰۰۰ دلار به بالا معمولا هزینه می‌شود. قیمت بیلبوردهای دیجیتال بسته به مکان، مدت زمان تبلیغ و فرکانس از ۱۰ دلار تا بیش از ۱۰۰۰۰ دلار متغیر است.

در ایالات متحده، قیمت یک بیلبورد با توجه به موقعیت جغرافیایی و اینکه آیا یک تابلو فیزیکی یا دیجیتالی است، تعیین می‌شود. قیمت بیلبوردهای فیزیکی از ۷۵۰ تا ۱۴۰۰۰ دلار در ماه است. قیمت بیلبوردهای دیجیتال به ازای هر ۱۰ ثانیه نمایش در روز ۱۰ دلار و برای بیلبوردهای دیجیتال اختصاصی، از ۱۲۰۰ دلار تا بیش از ۱۵۰۰۰ دلار در ماه است.

آلمان

هزینه تبلیغات بیلبورد در آلمان نیز به عواملی مانند مکان و اندازه بیلبورد بستگی دارد. قیمت‌ها می‌تواند در شهرهای بزرگ مانند برلین، مونیخ یا هامبورگ بیشتر از مناطق خارج شهری باشد. یک هفته تبلیغات بیلبورد در یکی از شهرهای بزرگ آلمان می‌تواند بین ۱۰۰۰ تا ۵۰۰۰ یورو هزینه داشته باشد.

ژاپن

توکیو یک کلان شهر شلوغ با نزدیک به ۳۷ میلیون جمعیت است و به عنوان مرکز تنوع، فرهنگ و صنعت در ژاپن عمل می‌کند. این شهر، مردم محلی و گردشگران را از سرتاسر جهان جذب می‌کند و آن را به یک مکان عالی برای تبلیغ کسب و کار از طریق تبلیغات در فضای باز تبدیل کرده است. به طور متوسط تبلیغات بیلبوردی در ژاپن به خصوص در توکیو بین هزار تا ۱۵ هزار دلار هزینه دارد. بیلبوردهای تبلیغاتی بزرگ ۳ هزار ۵۰۰ دلار، بیلبوردهای دیجیتال ۲ هزار و ۵۰۰ دلار، پوسترهای تبلیغاتی هزار و پانصد دلار و بیلبوردهای کوچک حدود ۸۰۰ دلار در ماه قیمت دارند.

فرانسه

تبلیغات بیلبوردی دیجیتال با نرخ‌های تبلیغاتی رقابتی، پاریس را به شهری با فرصت تبلیغاتی واقعا موثر تبدیل کرده است. بیلبوردها معمولا در مکان‌های پرتردد، شناخته شده و مراکز خرید قرار گرفته است. در فرانسه، بازار تبلیغات محیطی با تغییر به سمت نمایشگرهای دیجیتال و کمپین‌های تعاملی برای جذب موثر مخاطبان، در حال رونق است. به طور میانگین هزینه تبلیغات بیلبوردی در هفته در فرانسه حدود ۲۳۵ هزار یورو است.

ایتالیا

تبلیغات بیلبوردی در ایتالیا و به طور ویژه در میلان از ابزارهای حرفه‌ای و پر سود برای تبلیغات به حساب می‌آید. میلان که مرکز فرهنگ، مد و تجارت است، از شهرهای پر جنب و جوش ایتالیا بوده و به همین علت کسب و کارها ترجیح می‌دهند تا تبلیغات خودر ا در این شهر شلوغ به نمایش گذارند. هزینه تبلیغات بیلبوردی بر اساس نوع بیلبورد و مدت زمان نمایش آن متفاوت است. معمولا هزینه بیلبوردها از چند صد یورو در ماه تا هزار و ۵۰۰ تا ۲ هزار یورو در سال متغیر است.

برتانیا

تبلیغات بیلبوردی در بریتانیا فقط مخصوص کسب و کارهای معروف نیست. هزینه معمول برای یک بیلبورد بسته به عواملی مانند مکان، اندازه و مدت زمان بسیار متفاوت است. قیمت بیلبوردهای سنتی معمولاً بین ۲۰۰ تا ۲۰۰۰ پوند در هفته متغیر است، در حالی که بیلبوردهای دیجیتال به طور متوسط ​​۱۰۰۰ پوند در هفته هزینه دارند. بیلبوردهای دیجیتال به دلیل تطبیق پذیری، اندازه و تاثیر بصری بیشتر، قیمت بالاتری دارند.

تبلیغات بیلبوردی مزایایی دارد که سایر روش‌های تبلیغاتی از آنها بی‌بهره هستند، بنابراین بیشتر کسب و کارها برای دیده شدن به سراغ تبلیغات بیلبوردی می‌روند و طبیعی است که چنین روش تبلیغاتی هزینه بالاتری نسبت به سایر اشکال تبلیغات داشته باشد.

تینا خرسند
دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها