ارسطوی پایتخت ناجی یونان باستان + فیلم
تکنیک استفاده از چهره های مطرح و سرشناس از گذشته تا کنون به عنوان یکی از استراتژی های اساسی در حوزه تبلیغات و بازاریابی به کار گرفته می شود. شرکت محصولات غذایی پانلا نیز در تبلیغ اخیر خود از این تکنیک به شکلی متفاوت استفاده کرده است.
استفاده از چهرههای معروف در تبلیغات یکی از استراتژیهای مؤثر و محبوب در بازاریابی است که بهطور گستردهای توسط شرکتها و برندهای مختلف به کار گرفته میشود. این روش به دلیل توانایی چهرههای شناختهشده در جلب توجه و ایجاد اعتماد در مخاطبان، بهویژه در میان طرفداران و دنبالکنندگان آنها، بسیار موفق است. تأثیر مثبت این افراد بر روی مخاطبان به افزایش آگاهی از برند، بهبود تصویر عمومی و افزایش فروش محصولات منجر میشود. علاوه بر این، همکاری با سلبریتیها میتواند به برند اعتبار بیشتری ببخشد و آن را در میان رقبا متمایز کند. از سوی دیگر، انتخاب نادرست چهرهها یا مشکلات احتمالی در رفتار و عملکرد آنان میتواند تأثیر منفی بر برند داشته باشد و به شهرت آن آسیب بزند.
شرکت پانلا به عنوان یکی از تولیدکنندگان محصولات غذایی برای تبلیغ جدید خود از برخی شخصیتهای شناخته شده و مطرح در شبکههای اجتماعی در کنار احمد مهرانفر بازیگر سینما و تلویزیون استفاده کرده است تا بتواند نظر مخاطبان را به خود جلب کند.
نظر شما