اختصاصی تیتر کوتاه؛
نایک مخاطبان خود را میخکوب کرد +فیلم
نایک به عنوان یکی از موفق ترین برندهای دنیا، بهترین و کاربردی ترین استراتژی ها را در تبلیغات خود به کار می برد. در این گزارش چند نمونه از تبلیغات مهیج و انگیزشی این برند مشهور را مشاهده می کنید.
نایک یکی از موفقترین و شناخته شدهترین برندهای دنیاست. این احتمال وجود دارد که در مقطعی از زندگی خود صاحب یک جفت کفش یا لباس نایک شده باشید. اما چه چیزی نایک را تا این حد موفق میکند؟ نایک از ابتدای شروع بهعنوان یک شرکت کوچک کفش ورزشی تا تبدیل شدن به یک امپراتوری جهانی، توانسته کاری را انجام دهد که بسیاری از شرکتها فقط آرزوی آن را دارند: ماندن در اوج.
موفقیت نایک را میتوان تا حد زیادی به تعهد تزلزل ناپذیر آن نسبت به نوآوری نسبت داد. نایک با پشت سر گذاشتن مداوم مرزها، درک نیازهای ورزشکاران و پذیرش شیوههای پایدار، توانسته است جلوتر از بازی باقی بماند و جایگاه خود را به عنوان یک رهبر جهانی در صنعت ورزش حفظ کند.
موفقیت تبلیغاتی نایک گواهی بر رویکردهای بازاریابی نوآورانه و استراتژیک این برند است. محور اصلی این موفقیت، کمپین نمادین «فقط انجامش بده» یا (Just Do It) است که در سال ۱۹۸۸ شروع به کار کرد و به چیزی بیش از یک شعار تبدیل شده است. این یک شعار جهانی بوده که با وجود سادگی، بسیار قدرتمند است. راز موفقیت نایک در صنعت تبلیغات، استفاده اصولی از استراتژی های این صنعت است.
در ادامه نمونه های از تبلیغات موفق نایک را مشاهده می کنید:
نظر شما