اختصاصی تیتر کوتاه؛

وایرال شدن برند به سبک تیک تاکی ها

تقریبا اکثر افراد از محبوبیت برنامه تیک تاک خبر دارند. بیشتر نوجوانان مجذوب این برنامه، چسبیده به صفحه نمایش موبایل و غافل از جهان هستند. روی دیگر جذابیت تیک تاک در رونق دادن به کسب و کارهای مختلف است.

وایرال شدن برند به سبک تیک تاکی ها

تیک تاکTikTok  با بیش از یک میلیارد کاربر که روزانه حداقل حدود ۸۰ دقیقه را در این برنامه صرف می‌کنند، سرآمد رسانه‌های اجتماعی دنیا شده است. امروزه تیک تاک به یک کانال بازاریابی محبوب برای مشاغل تبدیل شده است. یک ویدیوی مگا وایرال (بیش از ۵۰ میلیون بازدید) TikTok می‌تواند برند شما را در چند ساعت از گمنامی به محبوبیت برساند، میلیون‌ها بازدید در اینترنت را به خود اختصاص دهد و سبب موفقیت کسب و کار شما شود، اما مسیر وایرال شدن همیشه ساده نیست و به خلاقیت، استراتژی و درک عمیق از الگوریتم و پویایی پلت فرم نیاز دارد.

در این گزارش، ما در مورد ترفندهای برتر TikTok صحبت می‌کنیم که می‌توانند به شما در افزایش و رشد مخاطبان خود کمک کنند.

درک محبوبیت تیک تاک

اغلب برندها در ابتدا TikTok را به عنوان یک برنامه ویدیوی رقص برای جوانان در روزهای اولیه رد می‌کردند، اما اکنون بیشتر برندها قدرت آن را در سال ۲۰۲۴ تشخیص می‌دهند. TikTok با رشد انفجاری و دسترسی بی‌نظیر خود، فرصتی عالی برای به نمایش گذاشتن برند خود، تعامل با مخاطبان متنوع و کسب نتایج به کسب‌وکارها ارائه می‌کند. رویکرد منحصربه‌فرد تیک تاک در میان رسانه‌های اجتماعی با ویدئوهای کوتاه، الگوریتم‌های ‌شخصی‌سازی‌شده و روندها وایرال شدن، آن را در میان بخش‌های مختلف مخاطبان محبوب کرده است.

در اینجا دلایلی وجود دارد که چرا TikTok می‌تواند یک کانال بازاریابی ارزشمند برای مشاغل بزرگ و کوچک باشد:

طیف گستره کاربران: TikTok دارای پایگاه کاربری گسترده و متنوعی است که جمعیت‌، علایق و موقعیت‌های جغرافیایی مختلف را در بر می‌گیرد. این برنامه مجموعه‌ای از همه اقشار جامعه است. این می‌تواند فرصت طلایی شما برای دستیابی و تعامل با طیف وسیعی از مشتریان بالقوه باشد.

ظرفیت دیده شدن: الگوریتم TikTok برای ترویج و بازاریابی محتوایی طراحی شده است که تعامل را تشویق می‌کند. یک ویدیوی TikTok که به خوبی ساخته شده است، این ظرفیت را دارد که به طور ارگانیک به میلیون‌ها کاربر دسترسی پیدا کند و برند شما را به سطح فوق العاده‌ای برساند.

اصالت: TikTok بر واقعی بودن و مرتبط بودن تمرکز دارد که به شما کمک می‌کند با مشتریان ارتباط برقرار کرده و برند خود را شخصی‌سازی کنید.

اینفلوئنسر مارکتینگ: می‌توانید از اینفلوئنسرهای TikTok برای تقویت برند خود با کار کردن با آنها به روش‌های مختلف، مانند پست‌های حمایت شده یا مشارکت، استفاده کنید. این به شما کمک می‌کند به افراد بیشتری دسترسی پیدا کنید، اعتماد به‌دست آورید و تعامل بیشتری ایجاد کنید.

تکنیک‌ها و ترفندهای تیک تاک برای بازاریابی

یکی از بزرگترین دلایل محبوبیت TikTok این است که هر کسی حتی معمولی‌ترین افراد جامعه می‌توانند به راحتی وایرال شوندکه همین موضوع ما را به این سوال می‌رساند: شما (یا بازاریاب رسانه‌های اجتماعی خود) چه کاری می‌توانید انجام دهید تا برند خود را در TikTok وایرال کنید؟

در حالی که سفر هر برند به سمت وایرال شدن در TikTok منحصربه‌فرد است و هیچ پاسخی مشخصی وجود ندارد، برخی از تکنیک‌های «رشد» می‌توانند به شما کمک کنند.

از نرم افزار مدیریت پروژه بازاریابی استفاده کنید

شما به یک ابزار مدیریت پروژه بازاریابی نیاز دارید که کارایی بیشتری را در استراتژی رشد شما برای TikTok ایجاد کند. یک تقویم محتوا تنظیم کنید تا پست‌های شما در بازه‌های زمانی مشخصی منتشر شوند.

سرعت تولید محتوا با هوش مصنوعی

ابزارهای نوشتن با هوش مصنوعی چه ایجاد یک اسکریپت ویدیویی و چه نوشتن یک عنوان، می‌توانند سرعت نوشتن محتوا را افزایش داده و تغییرات متعددی را در چند ثانیه ارائه دهند. همچنین می‌توان از آنها برای ویرایش، بومی‌سازی و موارد دیگر استفاده کرد.

از محتوای تولید شده توسط کاربر استفاده کنید

کاربران را تشویق کنید تا با استفاده از یک هشتگ خاص محتوای مرتبط با برند شما تولید کنند. این می‌تواند برند شما را تقویت کرده و دامنه دسترسی شما را افزایش دهد. به عنوان مثال، می‌توانید یک چالش را با یک حرکت رقص عجیب و غریب یا یک روش خلاقانه برای استفاده از محصول خود شروع کنید.

زمانی که مخاطبان شما آنلاین هستند پست را منتشر کنید

اطلاعات جمعیتی مخاطبان هدف خود را درک کنید. سن، مکان و موارد دیگر. چه زمانی آنها به احتمال زیاد در TikTok سرچ می‌کنند؟ آیا دانش‌آموزانی هستند که عصرها وقت آزاد دارند یا افرادی که مشغول چک کردن تلفن‌هایشان در زمان استراحت هستند؟ در حالی که تحقیقات نشان می‌دهد که معمولاً زمان‌های بهینه برای پست کردن در TikTok برای به حداکثر رساندن دسترسی وجود دارد، این زمان‌ها ممکن است بر اساس موقعیت مکانی مخاطب شما متفاوت باشد. با این حال، برخی از برندها عصرها (۷ عصر تا ۱۰ شب) و بعدازظهرها (۱۲ بعد از ظهر تا ۳ بعد از ظهر) اقدام به انتشار پست مشخص می‌کنند.

میزبان لایوهای تیک تاک باشید

یکی دیگر از راه‌های عالی برای تعامل با فالوورهای خود از طریق TikTok Lives است. اینها به شما این امکان را می‌دهد که با مخاطبان خود در زمان واقعی ارتباط برقرار کنید و آنها را بهتر بشناسید. پخش زنده معمولاً نرخ تعامل بهتری ایجاد می‌کند.

در چالش‌های پر طرفدار شرکت کنید

شرکت در چالش‌های ترند هشتگ یکی از موثرترین راه‌ها برای افزایش دیده شدن شما در TikTok است. این چالش‌ها اغلب با هشتگ‌های اختصاصی همراه هستند و کشف محتوای مرتبط را برای کاربران آسان‌تر می‌کنند.

پروفایل خود را بهینه کنید

با انتخاب یک نام کاربری به یاد ماندنی و یک بیو که با برند شرکت شما همخوانی دارد، شروع کنید. نام کاربری خود را ساده نگه دارید و از استفاده از ایموجی‌های زیاد در بیو خودداری کنید تا اطمینان حاصل کنید که به راحتی در TikTok قابل کشف است. برای نشان دادن شخصیت برند خود و جذب فالوورهای بیشتر به نمایه خود، روی تغییرات خلاقانه لوگو، زیرنویس‌های هوشمندانه و سایر عناصر جذاب تمرکز کنید.

در سئو تیک تاک حرفه‌ای شوید

استفاده از کلمات کلیدی مناسب در زیرنویس‌ها، هشتگ‌ها و صدا می‌تواند به ویدیوهای شما کمک کند تا بازدیدهای بیشتری در TikTok داشته باشند. بنابراین، از آنها برای افزایش محبوبیت خود عاقلانه استفاده کنید. همچنین، TikTok تعامل کاربر را عاملی مهم در دید و دسترسی می‌داند. بنابراین، واداشتن کاربران به اظهار نظر و تعامل با محتوای شما ضروری است. با پرسیدن سوال یا شروع گفت‌وگو در زیرنویس خود، بحث را گرم کنید.

با اینفلوئنسرها همکاری کنید

کار با اینفلوئنسرها می‌تواند به شما کمک کند به افراد بیشتری دسترسی داشته باشید و محتوای خود را با مخاطبان جدید به اشتراک بگذارید. مهم است که اینفلوئنسرها را انتخاب کنید که محتوای آنها شبیه محتوای شما باشد و دنبال‌کنندگان آنها مناسب مخاطبان هدف شما باشند.

هدیه دادن را جدی بگیرید

یک راه عالی برای افزایش تعامل در TikTok، در نظر گرفتن هدیه برای مخاطبان است. می‌توانید نمونه‌های محصول، یک سفر رایگان یا کوپن‌های خاصی را هدیه دهید. ارائه جایزه و هدیه از دو طریق می‌تواند کمک‌کننده باشد. کاربرانی که در نتایج هدایا سرمایه‌گذاری کرده‌اند به طور خودکار شما را دنبال می‌کنند تا به روز بمانند. علاه بر این، آنها ممکن است دوستان خود را برای تماشای ویدیوی شما تگ کرده تا آنها را وادار به ثبت نام و شرکت کنند، بنابراین دامنه دسترسی شما افزایش پیدا می‌کند.

تینا خرسند
دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت تیتر کوتاه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار
    سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت تیتر کوتاه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد