تیتر کوتاه گزارش می دهد؛

خلاقیت در آسمان ها / چگونه پهپادها دنیای تبلیغات را متحول می کنند؟

استفاده از پهپادها در صنعت تبلیغات به سرعت در حال گسترش است و روش‌های نوینی را برای جلب توجه مشتریان ارائه می‌دهد.این تکنولوژی به برندها این امکان را می‌دهد که با استفاده از تصاویر هوایی جذاب و نمای نزدیک، محصولات خود را به صورتی خلاقانه و جذاب معرفی کنند.

خلاقیت در آسمان ها / چگونه پهپادها دنیای تبلیغات را متحول می کنند؟

اختراع دوربین برای بسیاری از مردم حیرت آور بود، و این حیرت زمانی بیشتر شد که دوربین‌ها شروع به پرواز کردند و به راحتی از روی زمین کنترل می‌شدند. در واقع، پهپادها با توجه به کاربرد منحصر به فردشان در یک لیگ خاص دیگری قرار دارند. تاثیر آنها باعث شد دریچه جدیدی در صنعت عکاسی هوایی و فیلمبرداری باز ایجاد شود.

پهپادهای دارای دوربین از زمانی که توسط آبراهام کارم در دهه ۱۹۷۰ اختراع شدند، بسیار پیشرفت کرده‌اند. اکنون، آنها در بازاریابی برای تغییر نحوه نمایش و فروش مواردی مانند خانه‌ها، استراحتگاه‌های ساحلی، ساختمان‌های جدید و حتی ویدیوهای جشن عروسی استفاده می‌شوند.

دیدگاهی نو در تبلیغات

قبل از اینکه پهپادها وارد دنیای تبلیغات شوند، استراتژی‌های بازاریابی بصری به ویدیوهای پرسپکتیو و عکس‌های ثابت محدود می‌شد. اگرچه چنین ویدیوها و تصاویری هنوز کاربرد دارند و همچنان در زمینه بازاریابی قابل استفاده هستند، اما پهپادها شکل منحصر به فردی از نمایش را ارائه می‌دهند که زمانی محدود به فیلمبرداری و عکاسی از روی هلیکوپترها یا جرثقیل‌ها بود. این بدان معناست که پهپادها می‌توانند محصولات و مکان‌ها را به شیوه بصری جذاب تری به نمایش بگذارند. این ویژگی احتمال جذب مخاطب را افزایش می‌دهد و در واقع همان چیزی است که افراد در دنیای تبلیغات به دنبال آن هستند.

در ادامه چند روش استفاده از پهپادها در تبلیغات را مشاهده می‌کنید:

پخش زنده و پوشش رویداد

پهپادها شیوه ثبت و به اشتراک‌گذاری رویدادهای زنده را متحول کرده‌اند. عکاسان و فیلمبرداران مراسم عروسی می‌توانند از پهپادها برای گرفتن عکس‌های هوایی زیبا از محل برگزاری مراسم استفاده کنند. این نه تنها باعث می‌شود تصاویر و فیلم‌های عروسی شگفت‌انگیز به نظر برسند، بلکه به تبلیغ خدمات آنها نیز کمک می‌کند.

آیا شما طرفدار تقارن هستید؟ وقتی در مورد پهپادها و ورزش صحبت می‌کنیم، یکی از نخستین چیزهایی که به ذهن می‌رسد یک زمین فوتبال یا زمین تنیس متقارن است. پهپادها یک نمای هوایی عالی از مسابقات ورزشی به ما داده و به بینندگان اجازه می‌دهند همه چیز را به یکباره ببینند. آنها فقط با نگاهی به اطراف به راحتی می‌توانند تشخیص دهند که توپ در کدام سمت است و چه کسی باید واکنش نشان دهد. این بسیار بهتر از نماهای معمولی نزدیک است که می‌تواند مخاطب را در مورد اتفاقاتی که در آن سوی زمین می‌افتد سردرگم کند.

پهپادها برای تبلیغات در عکاسی و فیلمبرداری ورزشی عالی هستند. این ابزار جذاب می‌تواند به جذب بازیکنان جدید برای یک تیم شنا کمک کرده، یک زمین تنیس جدید را برای اجاره به نمایش گذاشته و یا تبلیغات ویدئویی هیجان انگیزی از یک تیم ورزشی ارائه دهد.

استفاده از پهپادها برای ضبط و پخش زنده کنسرت ها

آدرنالین شما می‌تواند حتی زمانی که تنها نشسته‌اید و پهپادتان بر فراز جمعیت کنسرت پرواز می‌کنند، افزایش یابد. در واقع شما فقط در حال تماشای صفحه LED روی کنترل از راه دور پهپاد خود هستید و احساس می‌کنید انرژی در شما جریان دارد. بیشتر مواقعی که پهپادها برای محتوای تبلیغاتی برای یک هنرمند یا مجری خاص استفاده می‌شوند، از نظر تعامل و رضایت عمومی بیننده خوب عمل می‌کنند.

مخاطبان پخش زنده و ویدیوهای کنسرت، طرفدارانی هستند که نتوانستند به صورت حضوری به محل برگزاری بروند. بنابراین در زمان پخش زنده یا ویدیو یک کنسرت مردم به طور طبیعی برای تماشا جمع می‌شوند. این یک تاکتیک مفید است که می‌توان در دنیای تبلیغات از آن استفاده کرد، زیرا بسیاری از مردم می‌خواهند به‌گونه‌ای بشنوند و تماشا کنند که گویی بخشی از جمعیت هستند. با روشی که پهپادها بالا و پایین می‌روند، بینندگان احساس می‌کنند که درست همان جا هستند.

اگر کسب و کار شما محتوای تبلیغاتی برای هنرمندان یا مجریان ایجاد می‌کند، استفاده از پهپاد یک راه عالی برای انجام آن است و اگر قصد دارید با پهپاد وارد تبلیغات ورزشی شوید، به نفع شماست که پهپادی را انتخاب کنید که بتواند با سرعت ورزشکاران همگام شود.

تاثیر پهپادها بر رونق صنعت گردشگری

بازاریابی مبتنی بر مکان باپهپادها محبوب می‌شود. آنها می‌توانند به راحتی از پارک‌های تفریحی، مشاغل محلی و ساختمان‌های جدید بدون نیاز به CGI پیچیده یا عکاسی هوایی پرخطر عکس‌برداری کنند. عکس‌ها و فیلم‌های هوایی برای کمپین‌های گردشگری عالی هستند زیرا منظره‌ای خیره‌کننده از یک منطقه ارائه می‌کنند. هنگامی که مردم به دنبال بازدید یا کسب اطلاعات بیشتر در مورد یک شهر هستند، نشان دادن یک چشم‌انداز هوایی به آنها ایده بهتری از آنچه انتظار دارند می‌دهد.

بازاریابی مبتنی بر مکان، جایگاهی است که پهپادها اکنون بر آن تسلط دارند. توانایی گرفتن عکس از پارک‌های تفریحی، مشاغل محلی و ساختمان‌های مسکونی جایگزین روش‌های کاملا ناایمن عکاسی هوایی از طریق ماشین‌های مکانیکی سنگین شده است. شاید دیده باشید که عکاسی هوایی و فیلم‌برداری در کمپین‌های گردشگری موفق بوده است و این دلیل خوبی دارد. وقتی مردم می‌خواهند از منطقه شما بازدید کنند یا وقتی مردم می‌خواهند درباره شهری که در آن زندگی می‌کنند بیشتر بدانند، بهتر است تصویر بزرگ‌تر (یا در این مورد، گسترده‌تر) از آنچه می‌خواهند ببینند به آنها ارائه دهید.

برای مثال این تصویر از یک ساحل کوچک در نزدیکی La Penita de Jaltemba در نایاریت، مکزیک گرفته شده است. این عکس، گردشگری محلی را فریاد می‌زند و ساحلی را معرفی می‌کند که به نظر می‌رسد هنوز به مردم معرفی نشده است. بخش گردشگری از طریق پهپادها می‌تواند این ساحل را بیشتر تبلیغ کند، به این امید که فروش محلی و اقتصاد را رونق بخشد و نمایش زیبایی آن در منظره هوایی ممکن است چشم نوازترین راه برای تبلیغات باشد.

شهرها یا کشورهایی با تعداد زیادی پارک‌های آبی یا تفریحی، و مردم محلی دوست داشتنی، قصد دارند برای ویدیوهای تبلیغاتی بیشتر هزینه کنند، زیرا می‌دانند که به جذب بازدیدکنندگان کمک می‌کند. حتی پارک‌های محبوبی مانند دیزنی‌لند و استودیو یونیورسال به‌دلیل سرعتی که می‌تواند در عرض چند ثانیه مناطق وسیعی را پوشش دهد، به‌طور مرتب روی فیلم‌های پهپاد سرمایه‌گذاری می‌کنند.

هتل‌ها و وب سایت‌های مسافرتی اغلب از پهپادها در تبلیغات خود استفاده می‌کنند. هنگامی که گردشگران مکانی را برای اقامت خود انتخاب می‌کنند، می‌خواهند از ارزش آن مکان نسبت به هزینه‌ای که پرداخت کرده‌اند مطمئن شوند و تبلیغات از طریق پهپادها به جلب اعتماد آنها کمک شایانی می‌کند.

عکاسان، فیلمبرداران و کارشناسان تبلیغات می‌توانند با گروه‌های محیطی همکاری کنند تا در حفاظت از کره زمین نیز نقش داشته باشند. فیلمبرداری از جنگل‌های محلی یا مناطقی که درگیر آتش سوزی هستند می‌تواند در مسیریابی و کمک به نیروهای امدادی اثرگذار باشد. بسیاری از عکاسان طبیعت نیز از طریق عکس‌های هوایی نشان می‌دهند که یخ قطب‌ها با چه سرعتی در حال آب شدن هستند. هدف از این نوع عکاسی و فیلمبرداری آگاه‌سازی بشر برای نجات کره زمین است.

تینا خرسند
دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت تیتر کوتاه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار
    سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت تیتر کوتاه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد