ترکیب خلاقیت و سادگی در تبلیغات بیلبوردی + فیلم
اصول شفافیت و سادگی در تبلیغات اهمیت زیادی دارد زیرا به ایجاد اعتماد میان برند و مخاطب کمک میکند. شرکت سام سرویس این بار با تبلیغاتی شفاف و ساده سعی در نمایش یک ویژگی جدید در محصولات خود دارد.
تبلیغات سریالی محصول یک استراتژی بازاریابی موثر است که از مجموعهای از تبلیغات متوالی و مرتبط برای ایجاد ارتباط پایدار و جذاب با مخاطب استفاده میکند. هر قسمت از این تبلیغات به شکلی داستانوار یا مرحلهای به معرفی ویژگیها، مزایا، و کاربردهای مختلف محصول میپردازد.
این رویکرد به برندها اجازه میدهد تا بهتدریج آگاهی و علاقه مشتریان را افزایش دهند و از طریق ارائه محتوای جذاب و مداوم، مخاطبان را به شکل عمیقتری با محصول درگیر کنند. تبلیغات سریالی اغلب با روایت یک داستان یا تم خاص همراه است که باعث میشود مخاطبان منتظر قسمتهای بعدی بمانند و تعامل بیشتری با برند داشته باشند.
تبلیغات بیلبوردی یخچال فریزر سام که اخیرا در برخی مناطق پایتخت به چشم میخورد، در عین سادگی، سعی در نمایش ویژگی جالب محصول جدید خود دارد. کمپین تبلیغاتی سام سرویس از طریق تبلیغات سریالی ویژگی منحصر به فرد محصول جدید این شرکت یعنی امکان تبدیل شدن فریزر به یخچال را، به نمایش گذاشته است.
نظر شما