صید مخاطب با قلاب تبلیغات + عکس

تکنیک قلاب در تبلیغات توجه مخاطب را به سرعت جلب می‌کند. این تکنیک با ایجاد کنجکاوی یا طرح سوالات چالش‌برانگیز، مخاطب را ترغیب می‌کند تا به پیام تبلیغاتی توجه بیشتری نشان دهد و با آن درگیر شود.

صید مخاطب با قلاب تبلیغات + عکس

کمپین تبلیغاتی جاباما با هدف معرفی و ترویج پلتفرم رزرو آنلاین اقامتگاه‌ها در ایران طراحی شده است. این کمپین با استفاده از محتوای خلاقانه و جذاب، تلاش می‌کند تا مخاطبان را به استفاده از خدمات متنوع جاباما برای سفرهای خود ترغیب کند. با تأکید بر سهولت دسترسی به اقامتگاه‌های متنوع، قیمت‌های مناسب و تجربه کاربری راحت، کمپین جاباما تلاش دارد تا در ذهن مخاطبان به عنوان یک گزینه ایده‌آل برای رزرو آنلاین اقامتگاه جا افتاده و تجربه‌ای مثبت و به‌یادماندنی برای کاربران ایجاد کند. این کمپین در تبلیغات اخیر خود از تکنیک قلاب به خوبی استفاده کرده است.

قلاب در تبلیغات به تکنیکی اشاره دارد که هدف آن جلب توجه فوری مخاطب و ایجاد کنجکاوی یا علاقه‌مندی است. این روش با استفاده از عناصر جذاب، پیام‌های قوی، تصاویر تأثیرگذار یا سوالات تحریک‌آمیز، مخاطب را وادار می‌کند که به پیام تبلیغاتی توجه بیشتری نشان دهد و با آن تعامل برقرار کند. قلاب‌های مؤثر می‌توانند تمایز یک تبلیغ را در میان انبوه تبلیغات دیگر افزایش داده و احتمال موفقیت کمپین را بالا ببرند.

در ادامه نمونه‌های تبلیغات محیطی کمپین جاباما را مشاهده می‌کنید:

جاباما-3

جاباما-2

جاباما-1

از تکنیک‌های اصلی تبلیغ نویسی استفاده از کلمات پربار حِسی برای مخاطب هدف بوده و کشف قلاب اثربخش نیازمند شناخت دقیق دغدغه‌های مشتریان و عمق اثربخشی کلمات روی مخاطبین کمپین است. زمان‌بر، پراسترس و پردردسر از همین دسته کلمات هستند که به درستی انتخاب شده‌اند. استفاده از نماد کارتن با رنگ قرمز کلمه (پردردسر)، تداعی‌کننده روش اجاره سنتی ویلا بوده و شاخص کردن کلمه ( اینترنتی ) با رنگ سازمانی برند، انتخاب هوشمندانه‌ای برای القای فضای پر دردسر اجاره سنتی و فضای آسان اجاره اینترنتی ایجاد کرده است.

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت تیتر کوتاه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار
    سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت تیتر کوتاه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد