تیتر کوتاه گزارش می دهد؛

تبلیغات در روزنامه های مطرح دنیا چقدر آب می خورد؟ + جدول قیمت

تبلیغات در روزنامه نه تنها به افزایش فروش و معرفی برند کمک می کند، بلکه می تواند نقش موثری در شکل دهی به بازار و فرهنگ مصرف ایفا کند. در این گزارش به بررسی هزینه تبلیغات در روزنامه های چاپی و دیجیتالی مشهور پرداخته شده است.

تبلیغات در روزنامه های مطرح دنیا چقدر آب می خورد؟ + جدول قیمت

به گزارش تیتر کوتاه-در سال ۲۰۲۴، متوسط ​​هزینه تبلیغات روزنامه برای یک آگهی چاپی سیاه و سفید یک اینچی، ۷۵۶.۴۰ دلار است. در همین حال، یک تبلیغ در یک نشریه آنلاین می تواند بین ۳ سنت تا ۵ دلار برای هر کلیک هزینه داشته باشد. با این حال، میانگین هزینه تبلیغات روزنامه به عواملی مانند مکان، اندازه تبلیغ و مدت زمان اجرای کمپین شما بستگی دارد. همچنین مخاطبان روزنامه و اینکه آیا تبلیغات در یک نشریه چاپی یا دیجیتال قرار می گیرند، بر هزینه ها تاثیر می گذراند.

هزینه تبلیغات روزنامه (چاپی و دیجیتال)

نرخ تبلیغات برای روزنامه های چاپی و دیجیتال بسیار متفاوت است. روزنامه‌های چاپی از طرح قیمت‌گذاری سنتی تبلیغات پیروی می‌کنند که در آن شما بسته به اندازه تبلیغ و مدت زمان اجرای آن، قیمت تعیین‌شده‌ای برای تبلیغ خود پرداخت می‌کنید. در همین حال، تبلیغات در نشریات آنلاین، مانند سایر اشکال تبلیغات دیجیتال، بر اساس پرداخت به ازای کلیک عمل می کنند که در آن شما فقط به ازای هر کلیک هزینه پرداخت می کنید.

هزینه آگهی روزنامه برای انتشارات چاپی

همانطور که گفته شد، متوسط ​​هزینه تبلیغات روزنامه چاپی برای یک آگهی سیاه و سفید یک اینچی در یک نشریه بزرگ ۷۵۶.۴۰ دلار است. با این حال، تعیین قیمت برای هر روزنامه متفاوت است. تبلیغات در روزنامه ملی می تواند قیمت اولیه بیش از ۱۰۰۰ دلار داشته باشد. در حالی که، تبلیغات در روزنامه ای که فقط در ایالت شما در گردش باشد،فقط چند صد دلار قیمت دارد.

هزینه تبلیغات در روزنامه ملی

روزنامه هزینه تبلیغات سیاه سفید در ستون یک اینچی میانگین تیراژ
وال استریت ژورنال ( Wall Street Journal) ۱,۵۷۶ دلار ۵۵۵,۲۰۰
نیویورک تایمز (New York Times) ۱,۱۹۶ دلار ۲۶۷,۶۰۰
نیویورک پست (New York Post) ۷۱۱ دلار ۱۳۱,۲۰۰
واشنگتن پست (Washington Post) ۸۰۷ دلار ۱۲۷,۷۰۰
 یو اس ای تودی (USA Today) ۸۶۱ دلار ۱۲۱,۶۰۰
لس آنجلس تایمز (Los Angeles Times) ۸۶۵ دلار ۱۰۵,۷۰۰
استار تریبون (Star Tribune) ۱۱۷ دلار ۸۶,۹۰۰
نیوز دی (Newsday) ۷۱۰ دلار ۸۳,۵۰۰
شیکاگو تریبون (Chicago Tribune) ۷۵۵ دلار ۷۳,۰۰۰
سیاتل تایمز (Seattle Times) ۳۶۵ دلار ۷۱,۷۰۰
تامپا تریبون (Tampa Tribune) ۴۲۲ دلار ۶۲,۶۰۰
بوستون گلوب (Boston Globe) ۵۷۷ دلار ۵۶,۹۰۰
اخبار صبح دالاس (Dallas Morning News) ۷۸۳ دلار ۵۲,۲۰۰
Honolulu Sttar ۶۸ دلار ۷۱,۶۰۰
San Francisco Chtonicle ۶۱۳ دلار ۵۰,۸۰۰

توجه به این نکته مهم است که قیمت‌های بالا فقط هزینه‌های تخمینی نرخ آگهی روزنامه برای یک آگهی سیاه و سفید به اندازه یک ستون یک اینچی است. هزینه ها می تواند به سرعت برای تبلیغات تمام صفحه، تبلیغات تمام رنگی یا کمپین های چند روزه افزایش پیدا کند.

اگر قصد دارید کمپین بزرگی در این مقیاس انجام دهید، انتظار داشته باشید که برای کمپین های چند هفته ای بیش از ۱۰۰۰ دلار یا حتی بیش از ۱۰۰۰۰ دلار بپردازید.

به جای تبلیغات در روزنامه های ملی می توانید تبلیغات در روزنامه محلی را نیز امتحان کنید. تبلیغات در روزنامه محلی هزینه کمتری دارد و حتی اگر افراد کمتری آن را ببینند، کسانی که این کار را می کنند به احتمال زیاد به برند شما علاقه مند می شوند. این می تواند به شما کمک کند حضور محلی خود را به طور موثر رشد دهید.

هزینه آگهی روزنامه برای انتشارات آنلاین

برای تبلیغات خود در روزنامه، علاوه بر اطلاع از هزینه های تبلیغات برای نشریات چاپی، تبلیغات در نشریات آنلاین را نیز در نظر بگیرید. نشریات آنلاین نه تنها در دنیای دیجیتال برجسته تر می شوند، بلکه اغلب مقرون به صرفه تر هستند زیرا نیازی به هزینه جوهر و کاغذ ندارند.

با این حال، قیمت گذاری برای تبلیغات در نشریات آنلاین متفاوت از تبلیغات در نشریات چاپی است. تبلیغات آنلاین معمولاً بر اساس CPC یا هزینه به ازای هر کلیک قیمت گذاری می شوند، به این معنی که شما فقط به ازای هر کلیکی که تبلیغ شما دریافت می کند به جای قیمت تعیین شده، هزینه پرداخت می کنید. به طور متوسط، هزینه تبلیغات آنلاین از پنج سنت تا ۳ دلار در هر کلیک است.

قیمت تبلیغات آنلاین به عواملی مانند ترافیکی که وب سایت نشریه دریافت می کند و رقابت فضای تبلیغاتی انتخابی شما بستگی دارد. هرچه تعداد مخاطبان نشریه بیشتر باشد، تبلیغ رقابتی تر و قیمت بالاتر خواهد بود.

در ادامه برخی از برترین نشریات دیجیتال در ایالات متحده بر اساس بازدید ماهانه را مشاهده می کنید:

هزینه تبلیغات در نشریات دیجیتال

نشریات آنلاین میانگین تعداد بازدید ماهانه
nytimes.com ۵۰۳.۴ میلیون
cnn.com ۴۱۹.۲ میلیون
foxnews.com ۲۶۱.۹ میلیون
msn.com ۲۶۱.۳ میلیون
people.com ۱۶۵.۳ میلیون

بسیاری از نشریات گزینه های چاپی و دیجیتالی را برای تبلیغات ارائه می دهند. انتخاب هر دو نوع تبلیغات، مخاطب بیشتری جذب می کند، اما هزینه بیشتری دارد. قبل از تصمیم گیری، به این فکر کنید که مخاطب شما چه نوع تبلیغی را ترجیح می دهد.

ساختارهای قیمت آگهی روزنامه

هنگامی که نوع روزنامه را برای تبلیغات انتخاب کردید، تصمیم بعدی اندازه و مکان تبلیغ شما است. اندازه یکی از عوامل اصلی است که بر هزینه کلی آگهی روزنامه شما تأثیر می گذارد. می توان آن را بر اساس قیمت هر اینچ ستون محاسبه کرد.

عوامل تاثیرگذار بر هزینه تبلیغات روزنامه

عوامل زیادی تعیین کننده هزینه تبلیغات در روزنامه هستند. مهم ترین فاکتورها میزان مخاطب (و در نتیجه تیراژ آن)، بخشی از مقاله که آگهی شما در آن قرار می گیرد و نسخه آن و سایز تبلیغ شما است.

تیراژ

هرچه تیراژ بیشتر باشد (تعداد مشترکین نسخه های چاپی، بینندگان آنلاین روزنامه های دیجیتال، توزیع ایمیل و غیره)، هزینه تبلیغات بیشتر است، زیرا این بدان معناست که افراد بیشتری آگهی شما را می بینند. برخی از نشریات همچنین تعداد خوانندگان خود را به جای تیراژ در کارت ذکر می کنند، با این فرض که چندین عضو از هر خانواده مقاله را می خوانند.

اندازه/رنگ آگهی

هر چه تبلیغ بزرگتر باشد هزینه آن بیشتر خواهد بود. همچنین اگر می‌خواهید تبلیغ شما به صورت رنگی در مقابل سیاه و سفید اجرا شود، ممکن است هزینه بیشتری بپردازید.

تعداد دفعاتی که تبلیغ شما اجرا می شود

اگر تبلیغ خود را چندین بار اجرا کنید، در مجموع هزینه بیشتری خواهید پرداخت، اما هزینه هر تبلیغ شما معمولاً تخفیف هم دارد. بسیاری از روزنامه ها معاملاتی را ارائه می دهند که با تعداد دفعاتی که خریداری می کنید مقیاس می شود.

روز هفته/بخش مقاله

قاعدتا بیشترین هزینه را برای تبلیغی که یکشنبه منتشر می شود، می پردازید. همچنین اگر آگهی خود را به جای قسمت ورزش یا مسافرت در قسمت اصلی روزنامه داشته باشید، مبلغ بیشتری را پرداخت خواهید کرد. به همین ترتیب، تبلیغات در صفحات اول روزنامه آنلاین پربازدید معمولا هزینه بیشتری خواهد داشت.

سایر متغیرها می توانند بر نرخ تبلیغات روزنامه تأثیر بگذارند. به عنوان مثال، برخی از مقالات دارای مخاطبان خاص بیشتری هستند که ممکن است نرخ های بالاتری را ارائه دهند، در حالی که برخی دیگر ممکن است بر اساس هر فصل و زمان مشخصی در سال نوسان قیمت داشته باشند.

تینا خرسند
دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت تیتر کوتاه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار
    سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت تیتر کوتاه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد