اختصاصی تیتر کوتاه؛

این کشورها سایه تبلیغات آنلاین را با تیر می زنند

تبلیغات آنلاین برای کسب درآمد طراحی شده اند، اما کاربران اینترنت به قدری از آنها متنفرند که بسیاری ترجیح می‌دهند برای یک مسدودکننده تبلیغات یا یک سرویس بدون آگهی پول بپردازند تا اینکه تبلیغات را ببینند.

این کشورها سایه تبلیغات آنلاین را با تیر می زنند

به گزارش تیتر کوتاه-به جای تکیه بر خلاقیت و جذابیت، تبلیغ‌کنندگان آنلاین امروزی از داده‌هایتان برای نشان دادن تبلیغات به شما استفاده می‌کنند. این امر قرار است تبلیغات را مرتبط تر و جالب تر کند. با این حال، گاهی اوقات این تبلیغات آزاردهنده یا آسیب رسان می‌شوند. به عنوان مثال، یک نماینده پارلمان بریتانیا از یک حزب رقیب به دلیل تبلیغ یک سرویس دوست یابی خاص انتقاد کرد، اما متوجه شد که تبلیغات به طور خاص او را هدف قرار داده است.

Surfshark به بررسی احساس مردم در سراسر جهان در مورد تبلیغات آنلاین پرداخت. هدف از این تحقیقات، بررسی میزان علاقه و نفرت مردم به تبلیغات آنلاین بود. برای انجام این کار، آنها داده‌های جست‌وجوی نرم‌افزار مسدودکننده تبلیغات محبوب در کشورهای مختلف را تجزیه و تحلیل و آن را با تعداد کاربران اینترنت مقایسه کردند.

 تبلیغات اینترنتی در فرانسه چندان رایج نیست. متفکران فرانسوی مدت‌هاست که تبلیغات را برای فرهنگ مضر می‌دانند که قدمت آن به متفکرانی مانند ولتر می‌رسد. یک مبارز فرانسوی ضد تبلیغات به سادگی می‌گوید: تبلیغات ذهن شما را به هم می‌زند، باعث می‌شود در مورد نیاز واقعی خود مطمئن نباشید و حواس شما را از مسائل مهم پرت می‌کند.

فرانسه با ۵۷۹ جست‌وجو به ازای هر ۱۰۰ هزار کاربر اینترنت بیشترین علاقه را به نرم افزار مسدودکننده تبلیغات دارد. سوئد با ۵۱۰ نفر در رتبه دوم قرار دارد. بیشتر کشورهای برتری که تبلیغات را دوست ندارند در اروپا هستند و تنها کشور خارج از اروپا کانادا است که ۳۹۴ جست‌وجو به ازای هر ۱۰۰ هزار کاربر دارد.

آمریکای شمالی

کانادا کشوری در امریکای شمالی است که با ۳۹۴ جست‌وجو به ازای هر ۱۰۰ هزار کاربر، بیشترین حساسیت را به تبلیغات آنلاین دارد. ایالات متحده با ۳۰۰ جست‌وجو در هر ۱۰۰ هزار کاربر در رتبه دوم قرار دارد. یک نظرسنجی اخیر در مورد نگرش نسبت به تبلیغات آنلاین در کانادا نشان می‌دهد که ۴۴٪ از کانادایی‌ها اگر در ازای آن چیزی رایگان دریافت کنند، تبلیغات را تحمل می‌کنند. با این حال، ۴۳٪ گفتند که تبلیغات آنلاین را آزاردهنده می‌دانند.

ایالات متحده و کانادا در مورد حجم جست‌وجو برای مسدود کردن تبلیغات در صدر قرار دارند. با این حال، هر دو کمتر از میانگین جهانی ۳۷٪ برای استفاده از مسدودکننده تبلیغات هستند، با ۳۴.۲٪ و ۳۵٪ از کاربران به ترتیب استفاده از نرم افزار مسدودکننده تبلیغات را انتخاب می‌کنند.

آمریکای جنوبی

بیش از ۳۳ میلیون کاربر اینترنت آرژانتین هر ماه ۸۹ هزار جست‌وجو برای نرم افزار مسدودکننده تبلیغات انجام می‌دهند. این رقم ۲۶۷ در هر ۱۰۰ هزار است و آرژانتین را تبدیل به آلرژیک‌ترین کشورها نسبت به تبلیغات اینترنت در امریکای جنوبی می‌کند. به نظر می‌رسد برزیل چندان به تبلیغات اهمیت نمی‌دهد. تبلیغ‌کنندگان برزیلی ۶۰ درصد از بودجه تبلیغات خود را به تبلیغات اینترنتی اختصاص می‌دهند که ۱۰ درصد بیشتر از ایالات متحده است. با این حال، تنها ۱۵۷ جست‌وجوی ماهانه برای نرم افزار مسدودکننده تبلیغات به ازای هر ۱۰۰ هزار کاربر اینترنت در برزیل وجود دارد.

اروپا

مردم اسکاندیناوی تبلیغات را دوست ندارند. سوئد رتبه دوم بیشترین جست‌وجو را برای نرم افزار مسدودکننده تبلیغات در اروپا داشته است، در حالی که دانمارک، نروژ و فنلاند نیز در ۱۰ مورد برتر قرار دارند. بریتانیا با ۲۶۶ جست‌وجو به ازای هر ۱۰۰ هزار نفر، در اواسط جدول افراد متنفر از تبلیغات قرار دارد. تبلیغات اینترنتی تنها حوزه بودجه‌های بازاریابی انگلستان است که رشد مثبتی را در زمان‌های اخیر ثبت کرده است.

خاورمیانه و آسیای مرکزی

ترکیه با ۳۱۱ جست‌وجو به ازای هر ۱۰۰ هزار کاربر، در مقایسه با اسرائیل که رتبه دوم با ۲۸۷ در ۱۰۰ هزار کاربر دارد، بیشترین جست‌وجو را برای نرم افزار مسدودکننده تبلیغات در این منطقه انجام داده است. یک بازار تجارت الکترونیک نسبتاً کوچک اما با رشد سریع در ترکیه وجود دارد که بخش قابل توجهی از جمعیت هنوز به زندگی آنلاین تازه وارد هستند. خرید اینترنتی هنوز مورد توجه قرار نگرفته است و تنها یک سوم کاربران اینترنت ترکیه به صورت آنلاین خرید می‌کنند. بی‌اعتنایی اسرائیل به تبلیغات آنلاین ظاهراً به دلیل تحمل کم برای بحث فروش است. با این حال، استفاده غیر حرفه‌ای از کلیشه‌های اجتماعی نیز ممکن است باعث شکست کمپین‌های بازاریابی در اسرائیل شود.

سایر بخش‌های آسیا و اقیانوسیه

مردم استرالیا و نیوزلند زمان زیادی را صرف تبلیغات آنلاین نمی‌کنند. آنها همچنین در میان کشورهای برتری هستند که نرم افزارهای مسدودکننده تبلیغات را جست‌وجو کرده‌اند. فیجی ( جزیه‌ای در اقیانوس آرام جنوبی) یکی از کشورهایی است که در مطالعه ما نسبت به تبلیغات مقاوم‌تر است. جمعیت ۴۵۰ هزار کاربر اینترنت فقط ۱۱۰ جست‌وجوی فردی برای مسدودکننده‌های تبلیغات در ماه انجام می‌دهند.

آفریقا

سه کشور در مبارزه با تبلیغات در افریقا برجسته هستند: مراکش، الجزایر و تونس که هر کدام کمی بیش از ۲۰۰ جست‌وجو برای نرم افزار بلوک تبلیغاتی به ازای هر ۱۰۰ هزار کاربر در ماه انجام می‌دهند. تونس و مراکش هر دو از بزرگترین کاربران اینترنت افریقا هستند و مراکش از رونق فعالیت آنلاین در نیم دهه گذشته برخوردار بوده است. نیجریه کمترین مقاومت در برابر تبلیغات را در مطالعه ما داشته و فقط یک جست‌وجو در هر ۱۰۰ هزار کاربر یافت می‌شود. در مجموع، جست‌وجوهای نسبتاً کمی برای مسدودکننده‌های تبلیغات در سراسر افریقا در مقایسه با سایر مناطق وجود دارد. با این حال، استفاده از اینترنت و بازاریابی آنلاین در سرتاسر قاره در حال رونق است و تغییر نگرش نسبت به تبلیغات اینترنتی می‌تواند مورد توجه قرار گیرد.

خطر تبلیغات آنلاین

آیا به سرمایه‌گذاری در برخی از نرم افزارهای مسدودکننده تبلیغات فکر می‌کنید؟ به احتمال زیاد انگیزه اصلی شما این است که صفحه نمایش خود را از شر عوامل مزاحم خلاص کنید، اما تبلیغات آنلاین پیامدهای جدی تری دارد. تبلیغات هدفمند حریم خصوصی شما را به خطر می‌اندازد. پاپ‌آپ‌ها ( پنجره کوچکی است که هنگام باز کردن سایت یا اپلیکیشن برای جلب توجه کاربر ظاهر می‌شود) محدودیت داده‌های شما را کاهش می‌دهند. این نوع تبلیغات می‌تواند دستگاه شما را با بدافزار آلوده کند.

تینا خرسند
دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت تیتر کوتاه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار
    سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت تیتر کوتاه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد