ورود ایرانسل به تبلیغات مجازی
ایرانسل یکی از مهم ترین اپراتورهای تلفن همراه در کشور به تازگی فعالیت های گسترده ای را در زمینه تبلیغات مجازی آغاز کرده است.
تبلیغات شاید در شرکتهای کوچک ۱ عنصر رشد دهنده باشد اما در شرکتهای بزرگی مانند ایرانسل به یک اصل و وظیفه تبدیل شده است. این بدان معنی است که شرکتی مانند ایرانسل باید در تمام پلتفرمهای موجود تبلیغات خود را برای ارتباط بهتر با مشتریان انجام دهد.
سالهاست که با ورود برند ایرانسل به کشور شاهد تبلیغات گسترده آن در حوزههای مختلف مانند بیلبوردهای شهری تبلیغات تلویزیونی بیلبوردهای مترو و اماکن عمومی هستیم البته به تازگی این شرکت تبلیغات خود در فضای مجازی را در دستور کار قرار داده تا از این پس مشتریانی را که عمدتاً در فضای مجازی فعالیت میکنند را نیز شامل شود.
این مورد نشان میدهد که حتی شرکتهای بزرگی مانند ایرانسل که پیش از این در فضای مجازی اقدام به انتشار تبلیغات به صورت محدودتر میکردند اکنون در نظر دارند تا از پتانسیلهای ن پلتفرمها بهرهمند شوند. با ورود این برند به فضای مجازی باید شاهد رشد صفحات مختلف مربوط به کسب و کارهای بزرگ دیگر نیز باشیم.
نظر شما