بیلبوردهایی که حرص مردم را درآورد برای شرکت پگاه بود!
ماجرای بیلبوردهای "نوش جان ایران" مشخص شد.
پس از گذشت چند هفته از اکران بیلبورد تبلیغاتی "نوش جان ایران" و اعتراضات گسترده شهروندان به اکران این بیلبورد در شرایط آلودگی شدید هوا و گرانی بی سابقه کالاهای اساسی، سرانجام راز پشت این کارزار تبلیغاتی فاش شد.
بیشتر بخوانید:
بیلبورد کنایه آمیز در خیابان های تهران! + تصویر
براساس تصاویری که مخاطبان تیتر کوتاه برای این رسانه ارسال کرده اند، این بیلبوردها متعلق به مجموعه صنعتی لبنیات پگاه بوده است. این مجموعه با این کارزار تبلیغاتی قصد داشته است تا با ایجاد یک حس نوستالژی و مثبت، برند خود را در ذهن مخاطبان تقویت کند.
بسیاری از منتقدان معتقدند که استفاده از چنین عبارتی در شرایط کنونی کشور، نشان از بی توجهی شرکت های بزرگ به مشکلات مردم و تلاش آن ها برای بهره برداری از احساسات ملی است.
نظر شما