اتاق تعاون ایران برگزارکننده برتر نمایشگاهی در ۱۴۰۲ شد

با بهره گیری از تجارب ارزشمند در برگزاری نمایشگاه‌های بین‌المللی داخلی و خارجی کشور از جمله نمایشگاه‌های بین‌المللی صنعت ساختمان، توانسته است همچون سال‌های گذشته، به عنوان برگزارکننده برتر نمایشگاهی در سال ۱۴۰۲ به لحاظ متراژی و کیفیت برگزاری نمایشگاه، منتخب شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین‌المللی ایران و سازمان توسعه تجارت ایران گردد.

اتاق تعاون ایران برگزارکننده برتر نمایشگاهی در ۱۴۰۲ شد

با توجه به نقش برگزاری نمایشگاه‌های تخصصی و بین‌المللی بر توسعه اقتصادی و رشد کسب و کارها در کشور، نمایشگاه‌ها به عنوان ویترین اقتصادی کشور بوده و برگزاری رویدادها موجبات رشد و توسعه تولیدات داخلی و خدمات فنی و مهندسی و فناوری را در بر دارد.

«اتاق تعاون ایران» با بهره گیری از تجارب ارزشمند در برگزاری نمایشگاه‌های بین‌المللی داخلی و خارجی کشور از جمله نمایشگاه‌های بین‌المللی صنعت ساختمان، توانسته است همچون سال‌های گذشته، به عنوان برگزارکننده برتر نمایشگاهی در سال ۱۴۰۲ به لحاظ متراژی و کیفیت برگزاری نمایشگاه، منتخب شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین‌المللی ایران و سازمان توسعه تجارت ایران گردد.

در مراسم روز گذشته با حضور دکتر اعلایی مدیرعامل شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین‌المللی، قنادزاده معاون سازمان توسعه تجارت ایران و اعضا هیات مدیره شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین‌المللی و جمعی از برگزار‌کنندگان نمایشگاهی، از اتاق تعاون ایران تقدیر و تشکر به عمل آمد.

 شایان ذکر است اتاق تعاون ایران سه رویداد مهم بین‌المللی در سال ۱۴۰۳ را در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران با عناوین “سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی آسانسور، پله برقی و بالابرها” و “بیست و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت ساختمان ” و دومین نمایشگاه بین‌المللی ایران کمیکال” را برگزار خواهد نمود.

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها