برگزاری رویداد منطقه‌ای اتحادیه بین‌المللی تعاون در ویتنام

کارگاه آموزشی شبکه سازی در منطقه آسیا و اقیانوسیه در کشور ویتنام با حضور نماینده اتاق تعاون ایران برگزار شد.

برگزاری رویداد منطقه‌ای اتحادیه بین‌المللی تعاون در ویتنام

اتحادیه بین المللی تعاون آسیا و اقیانوسیه ICA-AP با همکاری کمیته تجارت و کسب و کار، کارگاه آموزشی ترویج شبکه سازی در منطقه آسیا و اقیانوسیه را در کشور ویتنام برگزار کرد.

مرتضی رخیصی سرپرست معاونت امور استانها و اتحادیه های اتاق تعاون ایران که به عنوان نماینده این اتاق در این رویداد شرکت کرد، بیان داشت:  در این دوره شرکت کنندگان در خصوص نوع فعالیت و ایده های خود مطالب مختلفی ارائه کردند که مهمترین آن نحوه تعامل با هم و  خدمات رسانی به اعضاء و تهیه و توزیع کالا در تعاونی های خود بود.

به گفته وی، دراین کارگاه آموزشی، مدیر منطقه ای آسیا واقیانوسیه اتحادیه بین المللی تعاون،  آقای بالو آیر، ضمن بیان اهمیت این رویداد ها به هیأت ایران شهادت ریاست محترم جمهور را به هیأت ایرانی تسلیت نموده و  از سانحه پیش آمده  ابراز تأسف و با جامعه تعاون ایران همدردی کرد.

گفتنی است، در این دوره نماینده اتاق تعاون ایران، نقش اتاق های تعاون و تشکل های بخش تعاون تشریح کرد و گفت: یکی از مهمترین نقش های اتاق تعاون هماهنگی و ایجاد ارتباط با تشکل های بخش تعاون بخصوص شرکت های تعاونی مصرف و تعاونی های تولیدی برای تأمین کالا می باشد.

وی در ادامه با توجه به ظرفیت های موجود در بخش تعاون کشورهای مختلف اتحادیه بین المللی تعاون، برگزاری سالانه نمایشگاه توانمندی های تعاونی ها در کشورهای منطقه و نیز راه اندازی  یک پلتفرم اینترنتی برای معرفی محصولات و عرضه آن برای شرکت های تعاونی کشورهای مختلف را پیشنهاد کرد.

خاطرنشان می شود؛ این دوره طی سه روز برگزار که در پایان دوره از سه شرکت تعاونی تجاری و توزیعی بازدیدی بعمل آمد.

 

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها