در گفت و گوی تیتر کوتاه با برگزارکننده نمایشگاهی مطرح شد؛

برگزاری موفق ۲ رویداد تخصصی در نمایشگاه مشهد

شانزدهمین نمایشگاه مشهد پلاست و چهاردهمین نمایشگاه مشهد پینت به کار خود پایان داد.

برگزاری موفق ۲ رویداد تخصصی در نمایشگاه مشهد

شانزدهمین دوره نمایشگاه پلاستیک و چهاردهمین دوره نمایشگاه رنگ و رزین مشهد از تاریخ ۹ تا ۱۲ مرداد ماه توسط شرکت برتر ملل هیراد برگزار شد. با توجه به اهمیت برگزاری این رویداد در صنایع متبوع خود پیرامون جزییات این نمایشگاه ها با مجتبی احمدی راد مدیر عامل این شرکت نمایشگاهی به گفت و گو نشستیم که در ادامه مطالعه خواهید کرد. 

به طور کلی، ارزیابی شما از شانزدهمین دوره نمایشگاه پلاستیک و چهاردهمین دوره نمایشگاه رنگ و رزین مشهد چگونه است؟

ارزیابی بنده بعنوان برگزار کننده نمایشگاه، مثبت هست چرا که طبق نظر سنجی که از غرفه داران صورت گرفته است بخش عمده مشارکت کنندگان رضایت خود را از برگزاری نمایشگاه ۱۴۰۳ اعلام کردند.

آیا در مقایسه با دوره‌ های قبل، تغییراتی در تعداد شرکت‌ کنندگان، تنوع محصولات و خدمات ارائه شده و یا میزان استقبال بازدیدکنندگان مشاهده کردید؟

دو رویداد نمایشگاهی ۱۴۰۳ نسبت به نمایشگاه سال گذشته ده درصد از لحاظ تعداد مشارکت کننده و متراژ افزایش داشته است. ما معتقدیم که برگزاری نمایشگاه صنعت پلاستیک بواسطه حضور ماشین آلات و مواد اولیه و همچنین محصولات نهایی باعث هم افزایی دراین صنعت خواهد شد؛ چرا که محصول هم افزایی در نهایت به توسعه صنعت منجر خواهد شد.

untitled

به نظر شما، برگزاری این نمایشگاه چه اهمیتی برای صنعت پلاستیک، رنگ و رزین و صنایع وابسته در منطقه دارد؟ چه تاثیری بر توسعه این صنایع می‌ تواند داشته باشد؟

قطعا در هر برگزاری هر نمایشگاهی، یکسری تعاملات فی مابین میان مشارکت کنندگان نمایشگاه و شرکت ها با بازدیدکنندگان که برای بازدید حضور پیدا می کنند اتفاق خواهد افتاد. بعنوان مثال در این نمایشگاه، هیات تجاری که از کشور افغانستان مهمان ما بودند با خوستار اتعقاد یک قرارداد ده میلیارد دلاری با یکی از شرکت های داخلی بودند.

  آیا بازخوردهای مثبتی از سوی بازدیدکنندگان در مورد نمایشگاه دریافت کرده‌ اید؟ چه مواردی باعث رضایت بیشتر بازدیدکنندگان شده است؟

بله؛ خوشبختانه، با استقبال بسیار خوب بازدیدکنندگان تخصصی مواجه شدیم، به ویژه در استانی که صنعت پلاستیک نقش محوری دارد. برگزاری چنین رویدادی، فرصتی طلایی برای فعالان این حوزه فراهم کرد تا آخرین دستاوردها، نوآوری‌ ها و فناوری‌ های روز دنیا را از نزدیک مشاهده کنند.

با توجه به ماهیت تخصصی نمایشگاه، بازدیدکنندگان توانستند با خیالی آسوده به بررسی دقیق محصولات و خدمات ارائه شده بپردازند و به تبادل نظر فنی با تولیدکنندگان و عرضه‌ کنندگان بپردازند. این تعاملات سازنده، به بهبود کیفیت محصولات، افزایش بهره‌ وری و در نهایت رشد و توسعه صنعت پلاستیک در استان کمک شایانی خواهد کرد.

به نظر شما، اصلی‌ ترین هدف بازدیدکنندگان از حضور در این نمایشگاه چه بوده است؟ آیا این نمایشگاه توانسته است به نیازهای آن‌ ها پاسخ دهد؟

هدف اصلی برگزاری نمایشگاه در وحله اول ارائه دستاوردها و تولیدات جدید، تبادل نظر ،جذب مشتری جدید و سهم بیشتر بازار توسط مشارکت کنندگان است. همچنین دیدار و گفتگو با مشتریان تخصصی نمایشگاه نیز از دیگر اهداف ما در برگزاری ای رویداد بود. 

چه برنامه‌ هایی برای توسعه و بهبود نمایشگاه در دوره‌ های آینده دارید؟ آیا قصد دارید موضوعات خاصی را در دوره‌ های بعدی مورد توجه قرار دهید؟

برای بهبود کمی و کیفی برگزاری این نمایشگاه در دوره آینده، قطعا برگزاری همایش ها، وورکشاپ ها و کلاس های آموزشی ضرورت خواهد داشت و اینکه حضور دانشکده های تخصصی پلیمر در کنار صنعت مورد توجه قرار خواهد گرفت. 

چه دستاوردهایی در این دوره محقق شده است؟

خوشبختانه در همین دوره برگزاری دستاوردهای خیلی خوبی داشتیم. بازدید هیات تجاری از کشورهای افغانستان و پاکستان باعث شد تا در زمینه صادرات صنعت پلاستیک نمایشگاه مشهد پیشرو باشه امیدواریم مذاکرات صورت گرفته با تجار افغانستان و پاکستان به سرانجام برسد تا شاهد رشد سهم بازار هر چه بیشتر این صنعت به کشورهای همسایه باشیم.

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت تیتر کوتاه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار
    سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت تیتر کوتاه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد