درآمد ۱۶ میلیونی فقط با یک موتور!

مهم‌ترین مسئله در تعیین حقوق پیک‌موتوری‌ها، شهر محل زندگی است. طبق اطلاعات منتشر شده، میانه حقوق درخواستی برای پیک موتوری در سال ۱۴۰۳ در شهر تهران، ۱۶ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان است، ولی نصف کسانی که در این گروه شغلی فعالیت دارند، امسال کمتر از این رقم حقوق دریافت می‌کنند.

درآمد ۱۶ میلیونی فقط با یک موتور!

درآمد پیک موتوری در تهران، امسال به‌طور متوسط ۲۹ درصد افزایش پیدا می‌کند. با استفاده از میزان حقوق دریافتی و درخواستی متقاضیان این شغل هم می‌توان یک محدوده برای آن مشخص کرد: اگر شما سال گذشته هفت میلیون تومان دریافت می‌کردید، امسال متقاضیان این شغل ۹ میلیون تومان حقوق بابت کار در این شغل در تهران درخواست کرده‌اند و ممکن است دریافتی شما هم به همین میزان باشد. اگر ۱۰ میلیون تومان دریافتی داشتید، بخش زیادی از متقاضیان درخواست دریافت ۱۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان داشته‌اند.

اگر سال گذشته ۱۳ میلیون دریافتی داشتید، امسال هم‌رده‌های شما برای انجام این کار ۱۶ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان برای کار در این شغل درخواست کرده‌اند. کسانی که سال گذشته ۱۷ میلیون حقوق می‌گرفتند، نزدیک ۲۱ میلیون و ۶۰۰ و کسانی ۲۲ میلیون حقوق می‌گرفتند هم درخواست کرده‌اند که برای یک ماه کار در تهران به عنوان پیک موتوری ۳۰ میلیون تومان دریافتی داشته باشند.

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها