تعطیل رسمی | هیات دولت

شنبه تعطیل شد ؟ / مردم در انتظار تصمیم دولت

معاون پارلمانی رئیس‌جمهوری در مورد تعطیلی روز شنبه ۲۱ بهمن‌ماه گفت: فعلا برنامه‌ای برای تعطیلی روز شنبه نیست، اما ممکن است تصیمم جدیدی اتخاذ شود.

شنبه تعطیل شد ؟ / مردم در انتظار تصمیم دولت

باتوجه به تعطیلات پایان این هفته و ابتدای هفته آینده، بسیاری از کارمندان و کارکنان طوری برنامه ریزی کرده اند که بتوانند از این تعطیلات بیشترین بهره را ببرند. به همین جهت اکثر کارمندان برای روز شنبه هم درخواست مرخصی داده اند. از این رو مردم همچنان در انتظار خبر دولت در خصوص تعطیل شدن روز شنبه هستند.

سید محمد حسینی معاون پارلمانی رئیس‌جمهوری روز چهارشنبه ۱۸ بهمن ماه در حاشیه نشست هیات دولت در جمع خبرنگاران در مورد پیش‌بینی بازی بین ایران و قطر گفت: امیدواریم دل ملت ایران در شب مبعث نبی مکرم اسلام شاد شود و نتیجه این بازی ۲ به یک به نفع ایران به پایان برسد. غالب مردم ایران به این بازی و فوتبال علاقه دارند و امیدواریم که همواره شاهد موفقیت‌های ورزشکاران عزیز کشورمان باشیم. من خودم تا سال ۸۲ فوتبالی بودم و چون پایم شکست نتوانستم بازی کنم.

معاون پارلمانی رئیس‌جمهوری در مورد تعطیلی روز شنبه ۲۱ بهمن ماه گفت: دولت اگر می‌خواست شنبه را تعطیل کند امروز اعلام می‌کرد، البته موضوع تعطیلی شنبه را به خود کارکنان واگذار کرده است تا کسانی که بخواهند از مرخصی استفاده کنند.

وی افزود: فعلا برنامه‌ای برای تعطیلی روز شنبه نیست ممکن است تصیمم جدیدی اتخاذ شود البته امروز در دولت مطرح شد و تصیمی اتخاذ نشد.

منبع: مشرق
دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها
    پیشنهاد سردبیر