وضعیت راه | وضعیت جاده ها | وضعیت ترافیک

آمار باورنکردنی از ورود خودرو به استان های شمالی / آخرین وضعیت تردد در محورهای مواصلاتی

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور گفت: استانهای مازندران با ورود ۳۰۰ هزار خودرو، گیلان با ورود ۲۸۰ هزار خودرو و خراسان رضوی با ۱۰۰ هزار خودرو بیشترین ورود مسافر را تا به امروز داشته‌اند.

آمار باورنکردنی از ورود خودرو به استان های شمالی / آخرین وضعیت تردد در محورهای مواصلاتی

تعطیلات نوروز همواره باعث افزایش نیاز به سفرهای برون شهری مخصوصا استان های شمالی و جنوبی کشور می‌شود که منجر به افزایش ترافیک در جاده‌های برون شهری می‌ شود.

سرهنگ احمد شیرانی رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور اظهار کرد: از ۲۴ اسفند تا به امروز (۷ فروردین) ۳۱۰ میلیون تردد در جاده‌ها ثبت شده است، یعنی میانگین روزانه ۲۵ میلیون تردد انجام شده است که البته نسبت به مدت مشابه سال قبل ۵ درصد کاهش تردد داشته‌ایم.

وی افزود: استانهای مازندران با ورود ۳۰۰ هزار خودرو، گیلان با ورود ۲۸۰ هزار خودرو و خراسان رضوی با ۱۰۰ هزار خودرو بیشترین ورود مسافر را تا به امروز داشته‌اند.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور بیان کرد: همچنین استان تهران با خروج ۹۴۵ هزار خودرو در بین استانها، بیشترین خروجی مسافر را داشته است.

سرهنگ شیرانی در پایان با بیان اینکه تمامی محورها باز است و ترددها روان گزارش شده است، گفت: احتمال دارد از ظهر امروز محدودیت تردد در جاده چالوس اعمال شود و این محور به سمت تهران یکطرفه شود.

منبع: تسنیم
دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها
    پیشنهاد سردبیر