پیش بینی مهم هواشناسی / رگبار بهاری، تگرگ، وزش باد و گرد و خاک در راه است!

امروز و فردا در اغلب نقاط کشور شاهد رگبارهای بهاری هستیم.

هواشناسی برای بسیاری از افراد اهمیت زیادی دارد زیرا اطلاعات دقیق در مورد وضعیت آب و هوا اهمیت بسیار زیادی برای زندگی روزمره آنها دارد. این اطلاعات به افراد کمک می‌ کند تا بتوانند برنامه‌ ها یشان را بر اساس شرایط جوی آینده تنظیم کنند.

مثلاً، افراد می‌ توانند برنامه‌ های سفر خود را بر اساس پیش بینی هواشناسی تنظیم کنند، که از این راه از آسیب دیدن به خاطر شرایط نامساعد جوی جلوگیری کنند. همچنین فعالیت‌ های روزمره مانند پوشیدن مناسب ترین لباس برای شرایط جوی یا آماده‌ باش برای باران و رعد و برق نیز به دلیل پیش بینی هواشناسی مهم است. 

بنابراین، مردم به دنبال پیش بینی دقیق هواشناسی هستند تا بتوانند زندگی روزمره خود را برنامه‌ریزی کرده و در مقابل شرایط جوی مختلف آسیب نبینند.

در همین راستا امروز در برخی مناطق شمال غرب، و استان‌های مرکزی، قم، اصفهان، زنجان، قزوین، تهران، البرز، دامنه‌ های شمالی البرز واقع در مازندران و شرق گیلان، برخی نقاط شمال شرق کشور و جنوب سیستان و بلوچستان رگبار باران و وزش باد شدید پیش‌ بینی می‌ شود.

 کارشناس هواشناسی گفت : امروز و فردا در اغلب نقاط کشور شاهد رگبارهای بهاری هستیم. طی پنج روز آینده ریزش تگرگ در برخی مناطق مستعد و نیز وزش باد شدید و گردوخاک همراه با سامانه بارشی دور از انتظار نیست.

منبع: همشهری
دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها
    پیشنهاد سردبیر