زمان تدریس فرهنگیان ۳۰ ساعته می‌شود؟

معاون وزیر و رییس سازمان مدارس و مراکز غیر دولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی وزارت آموزش و پرورش با اشاره به مقاومت در برابر ۳۰ ساعته شدن زمان تدریس معلمان مدارس غیر دولتی، گفت: این مقاومت‌ها در ابتدا طبیعی است اما موسسان مدارس غیردولتی باید در این زمینه همراهی لازم را انجام دهند تا احقاق حقوق معلمان در این مدارس انجام شود.

زمان تدریس فرهنگیان ۳۰ ساعته می‌شود؟

احمد محمودزاده در گردهمایی مدیران مناطق آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران و شورای نظارت استان با اشاره به اینکه تقریبا اکثر افراد جامعه بخش مهمی از زندگی خود را در درون مدرسه سپری می کنند، افزود: چگونگی شکل‌گیری باورها، مهارت‌ها و شخصیت افراد در مجموعه مدرسه و کلاس درس به صورت مستقیم و غیر مستقیم شکل می‌گیرد و لذا این مسائل بسیار باید مورد توجه قرار گیرد.

معاون وزیر و رییس سازمان مدارس و مراکز غیر دولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی وزارت آموزش و پرورش با تاکید بر اینکه اعتقاد همگی بر این است که نیروی انسانی، بزرگترین سرمایه اصلی کشور است و از اهمیت بالایی برای حاکمیت برخوردار است، ادامه داد: نیروی انسانی عامل انسان‌سازی، تمدن و جامعه‌سازی است و مهندسی آینده جامعه کشور در داخل مدرسه و کلاس درس شکل می‌گیرد.

محمودزاده آموزش و پرورش را در دو بخش اصلی سخت افزار و نرم افزار تبیین کرد و گفت: متاسفانه ما غالبا درگیر بخش سخت آموزش و پرورش هستیم در صورتی که ماموریت اصلی ما در بخش نرم افزار است و در این بخش است که کیفیت آموزشی و پرورشی را به دنبال دارد.

وی با اشاره به اینکه جایگاه آموزش و پرورش باید به گونه‌ای باشد که بهترین اتفاق‌ها برای فرزندان این سرزمین رقم بخورد، گفت: بسیاری از چالش‌های درون آموزش و پرورش را می‌توان با برنامه‌ریزی مناسب حل و فصل کرد اما نیازمند یک همدلی و عزم عمومی هستیم.

معاون وزیر و رییس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی وزارت آموزش و پرورش افزود: بخشی از جریان تربیت در مدارس غیردولتی و به دست موسسان و مدیران با دغدغه و سخت کوشی اتفاق می‌افتد که به دلیل انعطاف پذیری و مشارکت‌های مردمی این مدارس در نظام تعلیم و تربیت کشور می تواند بهبود و ارتقای کیفیت آموزشی وپرورشی را به همراه داشته باشند.

محمود زاده با تاکید بر اینکه شفافیت، مبارزه با فساد و رانت از شعارهای مهم دولت چهاردهم است، گفت: ما نیز وظیفه داریم در این مسیر حرکت کنیم که سامانه‌ای کردن برنامه‌ها در سازمان نیز در راستای همین هدف است تا بتوانیم جلوی هر گونه رانت بازی را بگیریم.

وی با اشاره به مقاومت در برابر ۳۰ ساعته شدن زمان تدریس معلمان مدارس غیر دولتی، گفت: این مقاومت‌ها در ابتدا طبیعی است اما موسسان مدارس غیردولتی باید در این زمینه همراهی لازم را انجام دهند تا احقاق حقوق معلمان در این مدارس انجام پذیرد.

معاون وزیر و رییس سازمان مدارس و مراکز غیر دولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی وزارت آموزش و پرورش با اشاره به اینکه جایگاه، دستمزد و بیمه معلم نقش موثری در ایجاد انگیزه آنان در کلاس درس دارد، اظهار کرد: این مسائل ارتقای کیفیت آموزش و پرورش در کلاس درس را به همراه دارد.

 

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

  • ناشناس

    عوض اینکه حقوق معلم را افزایش دهید ساعات کاری اش را افزایش می دهید خجالت هم خوب چیزیه که نمی کشید

  • سارا

    اخه کسی که میگه ساعت تدریس؟معلم مدارس غیردولتی ۳۰ساعت درهفته میخوام این؟بگم ما تاساعت؟دوتدریس میکنیم حقوق؟۵ونیم وبیمه پانزده روز خدا راضی هستش

    • ناشناس

      خودتم فهمیدی چی نوشتی باسواد؟؟

    • ناشناس

      هر کی قبول کنه خیانت کرده به دیگر معلمان .
      یک ساعت کار هم زیادیه واسه آموزش و پرورش بی در و پیکر بی صاحب

  • احمد

    1سال از بازنشستگیم گذشته، ریالی از پاداشمون پرداخت نشده ،لعنت خدا بر داروندار شما ای قوم کافر

  • ناشناس

    دو روز دیگه می خواهید تشریف ببرید اینهمه دردسر برای دولت آینده و دبیران فراهم نکنید. تو فرق بین کار یدی و تدریس و تصحیح اوراق در منزل را تشخیص نمی دهید. در عجبم چطور همه کاره شدی. لطفا سطح علمی دانش آموزان را از اینی که هست پایین نیاورید. باز نشسته ی آ.پ.

  • ناشناس

    سی ساعت خوبه دیگه، بچه ها هم ی چیزی یاد بگیرن ، بقیه کارمندا بیشتر از ۴۰ ساعت کار میکنند

  • فروغ

    چرا پرداخت حقوق که یک اتفاق معمولی هست
    به عنوان خبر اعلام می کنین

  • ناشناس

    صحرایی حرف مفت زیاد میزنه چرا معلمش را به زوز بازتشست کردچرا معلمی کهدراسفندنودنه روزبیست نه بازنشست کردید رتبه بندی نکردیش همسان سازی با همتایش بشود باز معلمان بازنشسته جدیددلشان میخواهد همسان سازی شوند بادیوار ماتامین اجتمایی کردیدخدا مرگبهخودتان جدتان بدهد استخرفرهنگیان مابازنشیته تامین اجتمایی معلم هستم نیم بها نمیدن چون تانیناجتمایی کردید ان دنیا جواب دهید

  • ناشناس

    ساعت کاریمون رو زیاد کردید یک دنیا تشکر اونم جهت احقاق حقوق معلمین 😅😅😅
    می‌دونم که اینجا هم بنویسم بازم صدام به گوش کسی نمی‌رسه
    ولی مدیر مدرسه با هامون قرارداد می‌بنده بدون درج قرارداد و میگه هر کی دوست نداره خوش اومد.‌‌..ولی مبلغی که در قرارداد می‌نویسه با مبلغی که دریافت میکنیم یکی نیست
    ما خودمون رو بیمه زنان خانه دار کردیم و ماهی یک میلیون و سی و شش هزار تومن پول بیمه رو میدیم ولی شماره بیممون به آموزش و پرورش ارسال میشه که یعنی مدرسه لطف کرده ما رو بیمه کرده، حالا اگه یه زمانی بازرس هم بیاد میگه اوه اوه وضع مالی معلمین غیردولتی خوبه ماهی با بیمه ده تومن پول در میارن... می‌دونم شاید بگید داریم حماقت میکنیم که اینجوری کار میکنیم ولی اگه عشق به تدریس و بچه ها نداشتیم می‌رفتیم فروشنده می‌شدیم خیلی بهتر بود
    حالا کسی است دوای دردمون باشه؟؟؟

  • محمد

    از اساتیدعلمی کاربردی ویا دانشجویان دکتری برای تدریس استفاده شود تا سابقه ای برای اشتغال دانشجویان دکتری باشد

  • عباس

    بجای کیفیت بخشی بفکر کمیت بخشی هستید تا نادانسته‌ها و ندانم‌کاریها و اشکالات فراوان خود را پوشش دهید آنهم با سودجویی از معلمین مظلوم کشور ....

  • ناشناس

    با این کار به این قشر فقیر جامعه که همه دلشان برای آنها می‌سوزد کاری از بر نخواهید برد. به جای آن بیایید کمی برای آنها ارزش قائل شوید تا بیسوادی در جامعه کاهش یابد و کشور های دیگر به شما نخنده به کشورهای دیگر نگاه کنید ببینید چرا آنها پیشرفت کرده اند، چون به آموزش اهمیت میدهند.

  • ناشناس

    یه سری از معلمها که اصلا کار نمکنن مادر خودش همه کار میکنن فقط پول مفت میگیرن

سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت تیتر کوتاه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار
    سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت تیتر کوتاه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    پیشنهاد سردبیر