این فرهنگیان باید الگوی دیگران باشند

مسؤل سازمان بسیج فرهنگیان خراسان جنوبی گفت: تمام اقدامات بسیج فرهنگیان ذیل سند تحول بنیادین آموزش و پرورش و بیانیه گام دوم قرار می گیرد.

علی قاسمی، مسؤل سازمان بسیج فرهنگیان خراسان جنوبی امروز در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره ۹۴ شهید فرهنگی استان اظهارداشت: هفته معلم همزمان با هفته بسیج فرهنگیان است.

وی هدف اصلی بسیج فرهنگیان را کمک به ارتقا کارآمدی مجموعه آموزش و پرورش عنوان کرد و یادآور شد: تمام اقدامات بسیج فرهنگیان ذیل سند تحول بنیادین آموزش و پرورش و بیانیه گام دوم قرار می گیرد.

وی با اشاره به این که موضوع جهاد تبیین از مهر ماه با توجه به فضایی که در  استان ایجاد شد مورد توجه آموزش و پرورش قرار گرفت، یادآور شد: اولین همایشی که برای یک قشر بزرگ و تأثیرگذار در استان در این زمینه برگزار شدمربوط به آموزش و پرورش بود که ادامه دار شده و چهارشنبه های تبیینی برگزار می شود.

مسئول سازمان بسیج فرهنگیان خراسان جنوبی با بیان اینکه در بحث کمک های مؤمنانه علاوه بر اقلامی که جمع آوری شده آنچه که نمود داشت جهاد آموزشی بود، افزود: در این راستا بیش از ۳۵ هزار نفر ساعت آموزشی در طول دوران کرونا برگزار شد.

قاسمی خاطرنشان کرد: برنامه ریزی که در مجموعه آموزش و پروش صورت گرفته این بوده که در طول ۶ ماه اول سال تحصیلی جدید بیش از ۲۵ هزار نفر ساعت آموزش در قالب گروه های افسران سپاه پیشرفت موضوع جهاد آموزشی دنبال و استمرار داشته باشد که این مهم انجام و بحث های صرفا آموزشی نبوده بلکه بحث های پرورشی را نیز در بر می گیرد.

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها
    پیشنهاد سردبیر