این معلم دختر قرتی کلاس را عقد کرد + عکس

خیلی روی دلش پا گذاشت. اما ماجده می‌دانست، در پیله رفتن سخت هست و پروانه شدن درد دارد.

این معلم دختر قرتی کلاس را عقد کرد + عکس

ماجده محمدی» با شاگردانش ارتباط خاصی دارد و آنها را مانند دختران خود تربیت می‌کند. او می گوید:

تصور کنید،‌ دخترِ شیطون مدرسه که روسری بر سرش نمی ماند، به معلم عربی‌اش بگوید: «بیا با هم عقد اخوت ببندیم»! عقدی که آدم‌ها را از خواهر هم خواهرتر می‌کند و تا ابد گره می‌زند دو نفر را به هم. معلم، خواهرش می‌شود تا او را به بهشت ببرد! غافل از اینکه دانش آموز او را تا بهشت خواهد برد!

 

 المیرا بچه شیطون کلاس بود و به یکباره از ماجده خواست با او خواهر شود. اما با تمام سختی‌ها امام رضا(ع) پشتش بود. المیرا نه در جمع‌های جدیدش خیلی مورد تایید بود. نه در جمع دوست‌های قبلی. اما خدا المیرا را سفت بغل کرد. المیرا واقعا دردش گرفت. هنوز بیست سالش نشده بود. خیلی گریه کرد. خیلی روی دلش پا گذاشت. اما ماجده می‌دانست، در پیله رفتن سخت هست و پروانه شدن درد دارد، اما ماجده از پشت هوایش را داشت.

آن روزی که المیرا گفت بیاید خواهر شویم، ماجده خواهرش شد که به خیال خودش، او را به بهشت ببرد اما چیزی ته دلش می‌گفت: یک روزی المیرا به جایی می‌رسد که محتاج شفاعتش می‌شود. حالا المیرا علاوه بر روسری‌اش اعتقاداتش هم محکم‌تر شد. ماجده می‌گوید: «اکنون او یکی از همان بچه‌هایی است که اگر قرار باشد یکی از ما در این روضه پذیرفته شود، احتمالا همین یک نفر است که مخلصانه پای کار ایستاده است.»

منبع: فارس

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها
    پیشنهاد سردبیر