حمایت بازیگر جنجالی از اعتراضات

ویل اسمیت بازیگر جنجالی یک سال اخیر دنیای هنر در پست توئیتری و اینستاگرامی خود، از اعتصاب بازیگران هالیوودی حمایت همه جانبه کرد.

حمایت بازیگر جنجالی از اعتراضات

به گزارش تیترکوتاه، او در پست خود در رابطه با اهمیت فراوان اعتصاب هر دو گروه اتحادیه بازیگران و فیلمنامه نویسان صحبت کرد.

اسمیت از این دوره زمانی خاص به عنوان لحظه ای مهم و سرنوشت ساز در تاریخ سینمای آمریکا یاد کرد.

او نوشت: «می‌خواهم برای لحظه‌ای درباره اقدام و حرکت جدید بازیگران صحبت کنم. همانطور که همه شنیده‌اید اتحادیه‌ای که من در آن عضو هستم، در کنار همکاران فیلمنامه‌نویس در اتحادیه فیلمنامه‌نویسان آمریکا دست به اعتصابی گسترده زده است. این لحظه‌ای مهم برای حرفه ماست.»

نماینده هر دو اتحادیه بازیگران و فیلمنامه‌نویسان از توئیت اسمیت تشکر کرده و گفتند خوشحالند که او این چنین حامی اعتصابات است.

اسمیت در پست اینستاگرامی خود هم چنین از تمامی همکارانش در دنیای بازیگری تشکر و قدردانی کرده و گفته در طول ۳۳ سال حضور در این حرفه، بسیاری اوقات احساس می کرده با رفتارهای خوبی روبرو نبوده است.

حمایت همه جانبه ویل اسمیت از اعتصاب اتحادیه بازیگران، یک سال بعد از جنجال مراسم اسکاری او صورت می گیرد که با ورود ناگهانی به صحنه مراسم، سیلی محکمی به گوش کریس راک مجری مراسم زد.

این اقدام به صورت دسته جمعی از سوی اتحادیه بازیگران محکوم شد و مدت کوتاهی بعد، اسمیت رسما از راک و بقیه همکارانش در دنیای بازیگری عذرخواهی کرد.

تحلیل گران سینمایی اینگونه اظهارنظر کردند که حرکت بازیگر، بشدت باعث بی آبرویی او شده و نقطه سیاهی در کارنامه بازیگری اش به حساب می‌آید.

در همین ارتباط، برخی می‌گویند پیام جداگانه اسمیت در حمایت از اعتصاب بازیگران سینما، به نوعی کوشش او برای خاطره‌زدایی از آن اقدام اسکاری است.

این پیام در حالی در توئیتر و اینستاگرام اسمیت آمده، که تمام بازیگران و ستارگان سینمای آمریکا (که عضو اتحادیه بازیگران آمریکا به شمار می آیند) در این اعتصاب حضور دارند و حتی اگر متنی منتشر نکرده باشند، همگان می دانند که آنها جزو اعتصابیون هستند.

اسمیت این روزها قسمت چهارم «پسرهای بد» را در دست تولید دارد که فعلا به دلیل شروع اعتصابات، فیلمبرداری آن قطع شده است. این کمدی اکشن ماجراجویانه قرار است برای تابستان سال ۲۰۲۴ آماده نمایش عمومی شود.

 

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها
    پیشنهاد سردبیر