حقارت تام کروز را ببینید

تصویری از تام کروز را درحال آرایش کردن در پشت صحنه یک فیلم سینمایی مشاهده میفرمایید.

حقارت تام کروز را ببینید

به گزارش تیترکوتاه، کمتر کسی وجود دارد که نام توماس کروز ماپوت چهارم (Thomas Cruise Mapother IV) معروف به تام کروز را نشنیده باشد. این بازیگر و تهیه کننده آمریکایی اهل نیویورک تا به امروز سه بار بطور رسمی ازدواج کرده است.

تام کروز در سال ۱۹۸۷ میلادی (۱۳۶۶ شمسی) وقتی که ۲۵ ساله بود با بازیگر آمریکایی میمی راجر ازدواج کرد. سپس از طریق میمی راجرز وارد مذهب ساینتولوژی (علم گرایی) شد. با این حال، این ازدواج در سال ۱۹۹۰ میلادی (۱۳۶۹ شمسی) پس از ۳ سال زندگی به پایان رسید.

در همان سال، او با نیکول کیدمن بازیگر استرالیایی که در آن زمان ۲۳ ساله بود در تلوراید، کلرادو ازدواج کرد.به طور مشابه، این زوج نیز نتوانستند زندگی زناشویی خود را حفظ کنند و در سال ۲۰۰۱ میلادی (۱۳۸۰ شمسی) طلاق گرفتند.

سپس کروز در سال ۲۰۰۶ میلادی (۱۳۸۵ شمسی) با کیتی هلمز ازدواج کرد. یک سال قبل از ازدواج، او در رستورانی در بالای برج ایفل از هولمز خواستگاری کرده بود. پس از ازدواج نیز آنها از بارداری غافلگیرکننده کیتی هلمز خبر دادند.

این زوج پرشوق، در سال ۲۰۰۶ میلادی (۱۳۸۵ شمسی) صاحب فرزند دختری با نام سوری شدند. اما متاسفانه در سال ۲۰۱۲ میلادی (۱۳۹۱ شمسی) از هم جدا شدند.

در ادامه تصویری از تام کروز را در حال آرایش کردن روی صحنه فیلمبرداری مصاحبه با خون آشام، ۱۹۹۴ مشاهده میفرمایید.

کروز

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها
    پیشنهاد سردبیر