کنایه آقای وزیر به بودجه ناچیز آموزش و پرورش

وزیر آموزش و پرورش گفت: سهم آموزش و پرورش از بودجه کشور بسیار پایین است در حالیکه در کشورهای دیگر این سهم ۲ برابر است.

کنایه آقای وزیر به بودجه ناچیز آموزش و پرورش

رضا مراد صحرایی صبح پنجشنبه در دیدار با نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه اظهار کرد: تحول در نظام اداری و گزینش نیز شروع شده و این اقدامات با دقت و طمانینه انجام می‌شود.

وزیر آموزش و پرورش در ادامه گفت: با توجه به کاربردی بودن برنامه درسی و موضوع تربیت معلم این ۲ موضوع از مسائل اساسی و اولویت‌های در آموزش و پرورش است.

وی با اشاره به سوق دادن دانش آموزان به سمت آموزش‌های فنی و حرفه‌ای ادامه داد: مقرر شده تا ۵۰ درصد ظرفیت آموزش متوسطه در بخش آموزش‌های مهارتی هدایت شود.

وزیر آموزش و پرورش اظهار کرد: ارائه راهکار برای ارتقای روز افزون سیستم و جریان سازی و اجرای تغییرات در نظام آموزشی که مطالبه رهبر معظم انقلاب است نیز پیگیری می‌شود.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه نیز در این دیدار گفت: مسائل و مشکلات آموزش و پرورش را می‌توان به صورت عمومی مطالبه کرد.

حجت الاسلام سید مهدی قریشی افزود: زمینه همکاری ائمه جمعه و جماعات برای رفع مشکلات در این نهاد فراهم است و تعامل مطلوبی در این زمینه داریم.

وی اظهار کرد: با توجه به حضور نیروهای با مهارت و تجربه در حوزه‌های علمیه آماده همکاری با آموزش و پرورش در ارائه مباحث تربیتی و دینی هستیم.

وزیر آموزش و پرورش صبح روز پنجشنبه وارد استان آذربایجان غربی شد، صحرایی با حضور در مزار شهدا و ادای احترام به مقام شامخ شهیدان، با نماینده ولی فقیه در استان دیدار کرد.

کلنگ زنی یک مدرسه، دیدار با معلمان و دانش آموزان و حضور در شورای آموزش و پرورش از برنامه‌های سفر وزیر در آذربایجان غربی است.

 

منبع: مهر
دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

  • محمدعلی تن زاده فرهنگی بازنشسته

    آقای رئیسی
    سلام
    از اینکه در این تورم فوق سخت منحوس
    هرگز بفکر بازنشستگان فرهنگی نیستید
    نه تشکر

  • کاظم ازلی ملکی

    کاش در مورد رتبه بندی معلمان بازنشسته نیز آخرین اقدامات را نیز تشریح می کرد اما افسوس که صد افسوس بازنشستگان فرهنگی از یادها رفته اند.سلام به روز هایی که پیاده بیست کیلومتر می رفتیم تا به مدرسه برسیم

  • آتشدل

    آقای وزیر فرهتگیان در ماه 200 دلار دریافتی دارند در صورتیکه کشورهای دیگر بیشتر ااز2000 دلار در ماه دریافتی دارند در حقیقت حقوق یک سال معلم در ایران به اندازه یک ماه سایر کشورهاست اگر شما در سطح جهانی قیاس میکنید این را هم مد نظر قرار دهید. من فرهنگی در دوره ریاست آقای محمود احمدی نژاد ماهانه بیشتر از 500 دلار در ماه دریافتی داشتم.

سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت تیتر کوتاه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار
    سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت تیتر کوتاه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    پیشنهاد سردبیر