لوکس ترین هتل های تهران را ببینید + تصاویر

هتل‌های لوکس و ۵ ستاره تهران را بشناسید.

لوکس ترین هتل های تهران را ببینید + تصاویر

همان‌طور که می‌دانید لوکس ترین هتل های تهران با ارائه امکانات و خدمات رفاهی با بهترین کیفیت، همواره توجه گردشگران را به خود جلب می‌کنند. بیشتر گردشگران تنها با تعداد معدودی از این هتل‌ها آشنایی دارند، ازاین‌رو در این مطلب قصد داریم به معرفی کامل هتل‌های لوکس و ۵ ستاره تهران بپردازیم تا بتوانید با آشنایی با امکانات و دیگر اطلاعات مهم، هتل مناسبی را برای اقامت خود در نظر بگیرید، پس تا انتهای مطلب همراه ما باشید.

هتل اسپیناس پالاس، لوکس ترین هتل تهران

کمتر کسی وجود دارد که تا به‌الان نام هتل اسپیناس پالاس تهران به گوشش نخورده باشد، این هتل لوکس ۵ ستاره در سال ۱۳۹۴ مورد بهره‌برداری قرار گرفت. موقعیت مکانی هتل و همچنین امکانات فوق‌العاده لوکسی که در اختیار مهمانان خود قرار می‌دهد، این هتل را به یکی از لاکچری‌ترین هتل‌های ایران تبدیل کرده است.

هتل لوکس و مجلل اسپیناس پالاس تهران در منطقه سعادت‌آباد تهران قرار دارد که از یک طرف به کوه‌های تهران و از طرف دیگر به شهر تهران مشرف است، ازاین‌رو اتاق‌های این هتل چشم‌انداز بی‌نظیری را در اختیار مهمانان قرار می‌دهند.

هتل_اسپیناس_پالاس

هتل ویستریا، مجلل ترین هتل تهران

یکی دیگر از لوکس ترین هتل های تهران که می‌توانید برای یک اقامت مجلل در شهر تهران آن را در نظر بگیرید، هتل پنج ستاره ویستریا تهران است. این هتل در سال ۲۰۱۶ توسط مهندسان ایرانی و کانادایی ساخته شد، ازاین‌رو جزو هتل‌های نوساز تهران نیز به‌حساب می‌آید.

هتل_ویستریا

هتل پارسیان آزادی، شیک ترین هتل تهران

برای معرفی یکی دیگر از لوکس ترین هتل های تهران، هتل مجلل پارسیان آزادی تهران را انتخاب کردیم. بهره‌برداری این هتل در سال ۱۳۸۶ انجام گرفت و در گذشته با نام هتل هایت شناخته می‌شد.

هتل_پارسیان_آزادی

هتل اسپیناس، یکی از گران ترین هتل های تهران

هتل اسپیناس تهران از مجموعه هتل‌های اسپیناس به‌حساب می‌آید. این هتل اولین هتل ۵ ستاره بعد از انقلاب است که در سال ۱۳۸۹ مورد بهره‌برداری قرار گرفت. هتل اسپیناس در بلوار کشاورز قرار دارد و به نام هتل اسپیناس خلیج فارس نیز بین مردم معروف است.

هتل_اسپیناس

هتل لوکس پارسیان استقلال تهران

هتل لوکس پارسیان استقلال تهران با متراژ هفتاد هزار مترمربع از بزرگ‌ترین و لوکس ‌ترین هتل ‌های تهران به‌حساب می‌آید که در گذشته به هتل هیلتون معروف بوده است.

هتل_پارسیان_استقلال

هتل آپارتمان تاج محل تهران

قدمت هتل آپارتمان تاج محل تهران به سال ۱۳۸۰ برمی‌گردد، همان‌طور که از نام این هتل مشخص است در طراحی و معماری آن از ترکیب طرح‌های ایرانی و هندی الهام گرفته شده است، ازاین‌رو جذابیت منحصربه‌فردی را برای مهمانان به‌وجود می‌آورد.

هتل_آپارتمان_تاج_محل

هتل هما تهران

هتل هما را می‌توان یکی از باقدمت‌ترین و لوکس ترین هتل های تهران دانست؛ چراکه قدمت این هتل به سال ۱۳۵۲ برمی‌گردد، البته از آن زمان تا به الان چندین بار بازسازی شده است. هتل پنج ستاره هما با ۱۲ طبقه و در مجموع ۱۷۳ اتاق و سوئیت، تا به‌‌امروزه توانسته رضایت حداکثری مهمانان را جلب کند.

هتل_هما

منبع: الی گشت
دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها
    پیشنهاد سردبیر