پلیس در پرونده قتل مهرجویی یک مرحله پیشرفت کرد

داریوش مهرجویی، یکی از برجسته‌ترین فیلم‌سازان و نویسندگان ایرانی و همسرش در شب ۲۲ مهر ۱۴۰۲ در خانه‌شان به قتل رسیدند سخنگوی پلیس نیز در رابطه با این پرونده اعلام کرد که اخبار مربوط به دستگیری قاتل یا قاتلان این هنرمند و همسرش کذب است.

پلیس در پرونده قتل مهرجویی یک مرحله پیشرفت کرد

داریوش مهرجویی، فیلم‌ساز و نویسنده ایرانی بود و یکی از فیلم ساران برجسته سینمای ایران بود. او و همسرش در شب ۲۲ مهر ۱۴۰۲ در خانه‌شان کشته شدند و ۹ نفر به جرم این قتل بازداشت شدند. قاتلان بدون مانع وارد خانه شده بودند، همچنین وحیده محمّدی‌فر قبل از این حادثه از تهدیدهایی از سوی یک شخص ناشناس با لهجه غیر ایرانی خبر داده بود.
در رابطه با پرونده قتل این هنرمند و همسرش دفتر سخنگوی پلیس طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد؛ خبر برخی رسانه‌ها در خصوص دستگیری قاتل یا قاتلین مرحوم داریوش مهرجویی و همسر ایشان کذب است.

در این اطلاعیه آمده است: انتظار می‌رود تا رسانه‌های محترم مبتنی بر اخبار متقن و از مسیر دفتر سخنگوی پلیس اطلاع رسانی نموده و از گمانه زنی‌های بی اساس دوری کنند.براین اساس کارآگاهان برای رسیدن به نتیجه نهایی نیاز به زمان و دقت دارند.این در حالی است که همچنین تا این لحظه بر اساس اظهارات دستگیر شدگان قبلی ۲ مظنون دیگر شناسایی و جمع دستگیر شدگان به ۹ نفر رسیده است و کماکان کاراگاهان در حال اقدامات فنی و حرفه‌ای در این خصوص می‌باشند.

 

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها
    پیشنهاد سردبیر