قاتل داریوش مهرجویی دستگیر شد؟

مجتمع ویلایی زیبادشت محل وقوع یک حادثه هولناک است که به کشته شدن داریوش مهرجویی و همسرش منجر شده و پلیس نیز در تلاش است تا این پرونده را با دقت و در سریع ترین زمان ممکن حل کند.

قاتل داریوش مهرجویی دستگیر شد؟

مجتمع ویلایی زیبادشت در اطراف مشکین دشت کرج واقع شده، که محل زندگی داریوش مهرجویی‌ بوده و در این مکان اتفاقی هولناک رخ داده است. مونا مهرجویی، دختر داریوش مهرجویی، اعلام کرده که تا پیش از ساعت ۹ صبح با پدرش در تماس بوده و در حدود ساعت ده و نیم به خانه بازگشته. در ورودی خانه، وضعیتی غیر معمول مشاهده کرده و پس از تماس با یکی از بستگانش و رسیدن وی به محل، وارد خانه شدن و در نهایت با جسد داریوش مهرجویی و همسرش روبه‌رو شدند. تاکنون جزئیات دقیق حادثه مشخص نیست، اما تأکید می‌شود که هر دو فرد به وسیله چاقو کشته شده‌اند و از سرقت نیز رخ داده است. فرمانده پلیس آگاهی کشور میگوید ورود به خانه با زود نبوده است.شنیده ها حاکی است که قاتل یک نفر بوده و براساس برخی گمانه زنی ها از اتباع نیست.

این خبر از جانب  سخنگوی پلیس نه تایید و نه تکذیب شد  و اشاره به آخرین اعلام نظر سردار منتظرالمهدی در مورد دستگیری های آخر شد. همچنین تنها به این موضوع که رسانه ها اجازه بدهند کارآگاهان تحقیقاتشان را بدون حاشیه ادامه دهند.

سردار سعید منتظر المهدی سخنگوی فراجا ساعت ۱۹ امروز در خصوص خبر دستگیری قاتل داریوش مهرجویی و همسرش گفت: کارآگاهان برای رسیدن به نتیجه نهایی نیاز به زمان و دقت دارند، همچنین تا این لحظه بر اساس اظهارات دستگیر شدگان قبلی ۲ مظنون دیگر شناسایی و جمع دستگیر شدگان به ۹ نفر رسید و کماکان کاراگاهان در حال اقدامات فنی و حرفه‌ای در این خصوص می‌باشند.

 

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها
    پیشنهاد سردبیر