روی خط جشنواره پوسترهای نمایشگاهی ۴۱

اوج گستر دوران با ۷ پوستر به قافله جشنواره پوسترهای نمایشگاهی پیوست

اوج گستر دوران وارد گود رقابت با سایر شرکت ها شد.

اوج گستر دوران با ۷ پوستر به قافله جشنواره پوسترهای نمایشگاهی پیوست

شرکت نمایشگاهی اوج گستر دوران با ارائه ۷ پوستر به دبیرخانه سومین دوره جشنواره ملی پوسترهای نمایشگاهی، وارد گود رقابت با سایر شرکت ها شد.

بیشتر بخوانید: 

 

شما مخاطبان گرامی می توانید از اینجا وارد بخش گالری آنلاین سومین دوره جشنواره ملی پوسترهای نمایشگاهی شده و پوسترهای ارسالی به این جشنواره را مشاهده کنید.

شرکت نمایشگاهی اوج گستر دوران عضو انجمن صنفی برگزارکنندگان نمایشگاه های بین المللی ایران در سال ۱۴۰۰ به پشتیبانی تجربه ،توانایی و انگیزه مضاعف افراد متخصص در این صنعت و با هدف برگزاری نمایشگاه های تخصصی و بین المللی با رویکرد کمک به پیشرفت و گسترش صنایع داخلی و رونق کسب و کارها تاسیس شد وتا کنون توانسته بیش از ۵۰ عنوان نمایشگاه تخصصی و بین المللی در زمینه های صنعت ساختمان ،مبلمان، لوازم خانگی ، ملزومات جهیزیه، لیزینک ، کالای ایرانی و خانه ایرانی، صنعت برق و مسکن و انبوه سازان در استان های اردبیل ،بوشهر،زنجان،کرمانشاه و... را با کیفیت و کمیت مطلوب برگزار کند .

گفتنی است سومین جشنواره ملی پوسترهای نمایشگاهی بعد از سه سال وقفه ۳ تا ۶ اسفندماه سال جاری باهدف تأکید هرچه بیشتر بر تبلیغات هدفمند و اصولی و احیا پوسترهای نمایشگاهی و با حضور گسترده فعالان صنعت نمایشگاهی کشور برگزار خواهد شد.

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها