روی خط جشنواره پوسترهای نمایشگاهی ۵۰

چیستا با ۴ پوستر پازل جشنواره پوسترهای نمایشگاهی را تکمیل کرد

شرکت نمایشگاهی چیستا به عنوان آخرین مجموعه برگزارکننده وارد گود رقابت با سایر شرکت ها شد.

چیستا با ۴ پوستر پازل جشنواره پوسترهای نمایشگاهی را تکمیل کرد

شرکت نمایشگاهی چیستا با ارائه ۴ پوستر به دبیرخانه سومین دوره جشنواره ملی پوسترهای نمایشگاهی، وارد گود رقابت با سایر شرکت ها شد.

شرکت نمایشگاهی چیستا فعالیت خود را رسماً از ابتدای سال ۸۷ با هدف برگزاری نمایشگاه ها و همایش های تخصصی داخلی و خارجی در راستای رشد و توسعه اقتصاد ملی با محوریت تمرکز زدایی و توجه بیشتر به مناطق در حال توسعه کشور آغاز کرد. این مجموعه طی پنج سال گذشته موفق به برگزاری بیش از ۱۲۰ عنوان نمایشگاهی، در شهرهای مختلف کشور از جمله تهران، تبریز، شیراز، قزوین، بندرعباس، اراک، رشت، بیرجند، سمنان، کرج، بوشهر و برپایی بیش از ۳۰ عنوان کنفرانس، همایش و کارگاه های آموزشی فنی و علمی در شهرهای تهران، تبریز، شیراز و رشت شده است. مشارکت و سرمایه گذاری در ساخت و احداث محل دائمی نمایشگاه های بین‌المللی استان سمنان از دیگر فعالیت های مهم شرکت طی سال های گذشته است.

شما مخاطبان گرامی می توانید از اینجا وارد بخش گالری آنلاین سومین دوره جشنواره ملی پوسترهای نمایشگاهی شده و پوسترهای ارسالی به این جشنواره را مشاهده کنید.

گفتنی است سومین جشنواره ملی پوسترهای نمایشگاهی بعد از سه سال وقفه ۳ تا ۶ اسفندماه سال جاری باهدف تأکید هرچه بیشتر بر تبلیغات هدفمند و اصولی و احیا پوسترهای نمایشگاهی و با حضور گسترده فعالان صنعت نمایشگاهی کشور برگزار خواهد شد.

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها