آتش سوزی | فرودگاه کیش | هواپیما

حادثه ای بر فراز آسمان کیش / موتور این هواپیما آتش گرفت + فیلم

هواپیمای بویینگ شرکت هواپیمایی ایروان بر فراز کیش دچار آتش گرفتگی در ناحیه موتور شده است.

حجم ویدیو: ۴.۲۱M | مدت زمان ویدیو: ۰۰:۰۰:۲۳ دانلود ویدیو

وقتی موتور یک هواپیما آتش می‌گیرد، این واقعه به زودی به یک وضعیت بسیار خطرناک تبدیل می‌شود. آتش‌سوزی در موتور یک هواپیما می‌تواند منجر به افزایش ناپایداری فنی و ایمنی هواپیما شود و در نهایت به سقوط آن منجر شود. خلبان‌ها در این شرایط باید به سرعت اقدامات اضطراری مانند خاموش کردن موتور متوقف شده و فراهم کردن شرایط برای فرود اضطراری انجام دهند تا از وقوع حادثه بزرگتری جلوگیری کنند.

پرواز کیش - مشهد از شرکت هواپیمایی ایروان با ‌۱۶۴ مسافر یک موتور از دست داده و نیم ساعت است در هوا به دنبال کم کردن سوخت است.

نصرالله زمانی مدیرکل فرودگاه کیش امروز (۱۶ اسفندماه) هم با تایید این خبر اظهار کرد: هواپیمای بویینگ ۷۳۷ شرکت هواپیمایی ایروان پس از تیک آف از فرودگاه جزیره دچار نقص فنی شد و یکی از موتورهای آن از کار افتاده است.

وی افزود: این هواپیما هم اکنون در آسمان جزیره در حال طی کردن پروتکل‌های امنیتی و خالی کردن بنزین خود برای فرود است ولی هنوز به زمین ننشسته است.

مدیرکل فرودگاه کیش گفت: تمهیدات اضطراری برای فرود این هواپیما انجام شده اما تا لحظه مخابره این خبر، هواپیما همچنان بر فراز کیش در حال چرخش است.

طبق آخرین اخبار رسیده، هواپیمای بوئینگ ۷۳۷ هواپیمایی اروان که بر فراز کیش دچار نقص فنی شده بود هم اکنون در فرودگاه کیش به زمین نشست.

منبع: ایرنا
دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها