کوروش کمپانی | پلیس امنیت اقتصادی

سلبریتی ها برای تبلیغ کوروش کمپانی چقدر پول گرفتند؟ / دستگیری ۵ نفر از اعضای این پرونده

رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا جزییات جدیدی از پرونده "کوروش کمپانی" را عنوان کرد.

سلبریتی ها برای تبلیغ کوروش کمپانی چقدر پول گرفتند؟ / دستگیری ۵ نفر از اعضای این پرونده

کوروش کمپانی که در ابتدا خود را به عنوان بزرگترین مرجع تعمیرات موبایل در ایران معرفی کرده بود، با سوء استفاده از رونق بازار واردات تلفن‌های همراه آیفون و فروش این محصول با قیمتی بسیار پایین تر از قیمت بازار و با فریب مردم از همین طریق پول کلانی به جیب زده و پرونده فساد دیگری را بر باقی پرونده‌های فساد چند سال اخیر اضافه کرد.

سردار حسین رحیمی؛ رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا صبح امروز، چهارشنبه، با اشاره به پرونده کوروش کمپانی اظهار کرد: این پرونده هنوز باز است و تا امروز ۵ نفر از اعضای اصلی این پرونده دستگیر شدند و تا این لحظه بالغ بر ۵ هزار نفر در تهران و استان‌ها نزد پلیس امنیت اقتصادی ثبت شکایت کردند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا با ابراز "تا این لحظه ۲۵ نفر از سلبریتی‌هایی که تبلیغ کوروش کمپانی را انجام داده بودند وجوه دریافتی را بازگرداندند"، تصریح کرد: اگر باز هم افرادی هستند که شکایتی دارند همچنان می‌توانند در تهران و سایر استان‌ها ثبت شکایت کنند.

وی با بیان اینکه اعلان قرمز مدیر این شرکت توسط پلیس اینترپل ثبت شده است، گفت: میزان بدهی این شرکت ۱۸۰ تا ۲۰۰ میلیارد برآورد می‌شود که البته این عدد رسمی نیست و تخمینی است.

به‌گفته رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا، سلبریتی‌ها در مجموع مبلغ ۳۵۰ میلیون تومان برای تبلیغات کوروش کمپانی پول دریافت کرده بودند.

منبع: تسنیم
دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها