خودرو شش چرخ | خودروسازی | خودرو عجیب | لامبورگینی

منتظر شش پای صنعت خودرو باشیم؟ + عکس

لامبورگینی Urus به دست شرکت South Florida Jeeps به یک نمونه هجی با سه محور و شش چرخ تبدیل شده است، افزودن این ویژگی‌ها توسط Apocalypse Manufacturing تأیید شده است.

منتظر شش پای صنعت خودرو باشیم؟ + عکس

لامبورگینی در حال حاضر در حال کار بر روی یک سیستم قدرت هجی (وسایل نقلیه ای که از ترکیب موتور داخل سوز (به جای الکتریکی) و توانایی‌های بالای عملکرد برخوردارند.) برای Urus است، اما به طور اتفاقی بر یک نوع متفاوت از Urus هجی برخورد کردیم. این مدل بدون الکتریفیکیشن ( استفاده از سیستم‌های الکتریکی و الکتریکال در وسایل نقلیه) است و به جای آن از یک موتور V۸ دوتوربو با چیدمان شش چرخ ترکیب شده است.

این هیولا در چند هفته اخیر به طور کوتاه در فضای مجازی ظاهر شده است. این Urus شدیداً تغییر یافته با سه محور و شش چرخ است. عجیب‌ترین قسمت این است که هیچ بسته بندی باز مانند یک کامیون ندارد، بلکه یک فضای کاملاً بسته با یک درپوش عقب است. این ساخت تقریباً در این نقطه کاملاً تمام شده به نظر می‌آید، به جز چند لمس قابل مشاهده که احتمالاً قابل پوشش با رنگ هستند.

اما این تنها یک Urus با شش چرخ کشیده شده نیست. بسیاری از اجزاء خارجی اختصاصی به این اس یو وی است، شامل دیفیوزر عقب خشن، اسپویلر لبه اضافی روی سقف و چرخ های گسترده شده. این چرخ ها هم انحصاری نیستند.

سوال بزرگ اینجاست: چه کسی این را ساخته است؟ افتخار به شرکتی به نام South Florida Jeeps می‌رود که مسئول این هیولای شش چرخ است. اگر این نام زنگی به گوش نمی‌آید، این شرکت همچنین Wranglers و Broncos با شش چرخ تحت برند Apocalypse Manufacturing خود ساخته است. 

این شرکت تأیید کرد که چرخ‌ها در عقب واقعاً موتوری هستند. Apocalypse Manufacturing تأیید کرد که دومین و سومین محورها هماهنگ کار می‌کنند و Urus را به یک خودرو قابل توجه‌تر تبدیل می‌کنند. این شرکت گفت که هیچ تغییری در موتور V۸ ۴.۰ لیتری اصلی اعمال نشده است، زیرا با ۶۴۱ اسب بخار خود کافی قوی بود.

لامبورگینی-شش-چرخ

 

فاطمه مشتاقی
دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها