قیمت بنزین | افزایش قیمت بنزین | واردات بنزین | یارانه بنزین | بنزین یارانه ای

توزیع کارت سوخت جدید در عید

کارت‌های آزاد بنزین در همه کلانشهرها و شهرهای بزرگ به مقدار کافی موجود است و تعدادی کارت آزاد جدید نیز تولید و در جایگاه‌های کشور توزیع شده است.

توزیع کارت سوخت جدید در عید

بنزین یکی از اصلی‌ترین منابع انرژی در دنیا است و قیمت بنزین در هر کشوری متفاوت است، بسته به عوامل مختلفی مانند تولید محلی، واردات، فروش و تقاضا و همچنین قوانین مالیاتی و سیاسی. در بسیاری از کشورها، دولت یا سازمان‌های دولتی نظارت بر تعیین قیمت بنزین دارند و ممکن است قیمت بنزین بر اساس آنچه دولت می‌خواهد به‌عنوان یک مبلغ ثابت تعیین شود.

طبق گفته مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی کارت‌های آزاد بنزین در همه کلانشهرها و شهرهای بزرگ به مقدار کافی موجود است و تعدادی کارت آزاد جدید نیز تولید و در جایگاه‌های کشور توزیع شده است تا ایام نوروز هیچ کمبودی برای توزیع سوخت به مسافران نوروزی وجود نداشته باشد. به صورت میدانی در حال پایش وضعیت هستیم و این پایش تا پایان یافتن سفرهای نوروزی مسافران ادامه خواهد داشت.

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

  • حسین

    فقط بیا از نزدیک ببین استان سیستان بلوچستان همه شهرهایش کارت ازاد رو میفروشن بجز چابهار یک کمی مراحت میکنن نیکشهر جایگاه یک که ۹۵درصدش دست سوخت کشها می افته دوربین رو چک کن با کارت جایگاه ظهر به بعد تا شب ببین چه خبره صفر میشه همه دللا لن از ۱۶ ماه قبل یعنی بیست سه چهار رورچز قبل تا سر برج نگاه کن بعد قضاوت دست خودته هیچ مدیریتی نیست مسول کارت مادر شرکت نفت امیری مسول کارت مادر جایگاه یک نیمشهر بازم امیری چرا نمیایید ببینید

  • ناشناس.

    عیدی. بنزین.بریزید

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها