خودروهای وارداتی | واردات خودرو | خودرو | قیمت خودروهای خارجی

خارجی های بازار خودرو روی جاده ارزانی / بیشترین ارزانی متعلق به کدام خودروهای وارداتی است؟

قیمت خودرو در بازار مونتاژی‌ها نیز روند مشابه داخلی‌ها دارد و به طور کلی نزولی گزارش می‌شود.

خارجی های بازار خودرو روی جاده ارزانی / بیشترین ارزانی متعلق به کدام خودروهای وارداتی است؟

حضور خودروهای خارجی در بازار خودروی ایران تأثیرات گسترده‌ای دارد. این حضور منجر به افزایش گزینه‌ها و تنوع خودروها برای مصرف‌کنندگان می‌شود و تقابل با خودروهای داخلی، بهبود کیفیت و فناوری آنها را ترغیب می‌کند. همچنین، رقابت با خودروهای خارجی ممکن است به بهبود سیستم‌ها و خدمات پس از فروش انگیزه دهد. از سوی دیگر، این حضور به چالش‌ها و فشارهایی برای صنعت خودروسازی داخلی نیز منجر می‌شود، از جمله ضرورت ارتقاء توانمندی‌ها، کاهش هزینه‌ها، و بهبود کیفیت محصولات. این پدیده به واکنش به نیازها و ترجیحات مصرف‌کنندگان و نیز تحولات در بازار جهانی خودروها مرتبط است و تأثیرات اجتماعی و اقتصادی گسترده‌ای در سطح ملی به همراه دارد.

در بازار امروز خودرو، آریزو ۵ جدید توربو با افت حدود چهار درصدی بیش از هر محصول دیگری افت قیمت دارد و در محدوده یک میلیارد و ۲۴۰ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود. 

جک J۴ آپشنال، سدان محبوب کرمان موتور نیز با خبر پیش‌فروشی که داشت در بازار آزاد روند رو به پایین در پیش گرفت و امروز هم بیش از یک درصد افت قیمت را تجربه کرد. 

X۲۲ دنده‌ای اسپرت لاکچری نیز نماینده مدیران خودرو در بین خودروهایی است که امروز کار خود را نزولی آغاز کرده‌اند. این محصول نیز با افت ۰.۶ درصدی به محدوده ۸۲۵ میلیون تومان رسید. 

دیگنیتی پرایم تنها محصولی است که بین ۲۰ خودروی مورد بررسی امروز کار خود را صعودی آغاز کرد و با رشد یک درصدی بار دیگر از محدوده دو میلیارد تومان عبور کرد. 

همان‌طور که در جدول پایین هم مشخص است شش محصول دیگر مونتاژی هیچ‌گونه تغییر قیمتی نداشته‌اند تا در بین ۲۰ محصول مورد بررسی، ۱۲ خودرو با قیمت دیروز به میز معاملات برسند. 

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها