اختصاصی تیترکوتاه؛

مشخصات و امکانات خودرو کیا سورنتو ۲۰۲۳ + فیلم

در این گزارش به معرفی و بررسی کیا سورنتو می‌پردازیم. کیا سورنتو یکی شاسی بلندهای محبوب و پرفروش در بازار است که به محض ورود طرفداران زیادی را به خود جلب کرد.

حجم ویدیو: ۲۱.۸۴M | مدت زمان ویدیو: ۰۰:۰۶:۴۲ دانلود ویدیو

محصولات کیا جزو پرطرفدارترین و پرفروش‌ترین خودروهای وارداتی در بازار به حساب می‌آیند. کیا سورنتو یکی شاسی بلندهای محبوب و پرفروش در بازار است که به محض ورود طرفداران زیادی را به خود جلب کرد. در ادامه به جزییات بیشتر درباره این خودرو می‌پردازیم.

سورنتو شاسی بلندی است که به دلیل طراحی زیبا، کابین جادار و امکانات رفاهی کامل طرفداران زیادی پیدا کرده و در سال‌های اخیر یکی از بازیگران اصلی در سگمنت شاسی بلند بازار ایران بوده است.

سورنتو2

اگر بخواهیم به نکات مثبت کیا سورنتو اشاره کنیم، می‌توان مواردی چون: طراحی ظاهری جذاب و باکلاس، طراحی داخلی مناسب، کابین خوش ساخت و با کیفیت، سواری نرم، عایق بندی مناسب کابین، عملکرد فنی متعادل اشاره نمود. همچنین طیف گسترده‌ای از خدمات پس از فروش به این دلیل که بسیاری از قطعات فنی این خودرو همانند هیوندای سانتافه است، یکی از آپشن‌های مثبت این خودرو محسوب می‌شود. برای بررسی سانتافه به پرارین خودرو مراجعه کنید.

مشخصات فنی کیا سورنتو ۲۰۲۳

بیشترین تغییرات در مدل فول سورنتو SX پرستیژ رخ داده که قیمت ۴۳۳۹۰ دلاری دارد. اگرچه قیمت این خودرو افزایش قابل‌توجهی دارد اما به‌صورت استاندارد با سیستم چهار چرخ محرک، اینورتر ۱۱۵ ولتی، آفتاب‌گیرهای عقب تاشونده و هوم لینک عرضه می‌شود. 

سورنتو1

کیا سورنتو ۲۰۲۳ از نظر قوای محرکه تغییری نسبت به مدل سال قبل ندارد و پیشرانه ۴ سیلندر ۲.۵ لیتری آن قدرت ۱۹۱ اسب بخاری و گشتاور ۲۴۵ نیوتون متری تولید می‌کند. مشتریان می‌توانند پیشرانه ۲.۵ لیتری توربو را نیز انتخاب نمایند که قدرت و گشتاور آن به ترتیب برابر با ۲۸۱ اسب بخار و ۴۲۱ نیوتون متر است.

امکانات و تجهیزات کیا سورنتو ۲۰۲۳

نسخه جدید سورنتو هیبریدی، تجهیزات بیش‌تری را مانند تنظیم برقی صندلی سرنشین جلو در هشت جهت و آینه عقب بدون قاب، ارائه می‌دهد. سایر تجهیزات عبارتند از روکش چرم مصنوعی SynTex صندلی‌ها، نمایشگر ۴.۳ اینچی صفحه کیلومتر، نمایشگر ۱۰.۲۵ اینچی اطلاعات و سرگرمی با GPS و پشتیبانی از سیستم‌های Android Auto و Apple CarPlay.

علاوه بر آن‌ها، امکاناتی همچون تنظیم برقی صندلی راننده در ۱۰ جهت، گرم‌کن صندلی‌های جلو، صندلی‌های خلبانی ردیف دوم، صندلی‌های ردیف سوم تاشو، آینه عقب الکتروکرومیک، فرمان چرمی، سیستم تهویه خودکار دو منطقه‌ای و شارژر وایرلس، نیز در دسترس است.

 

 

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها