رونمایی از جدیدترین نسخه رانا پلاس + مشخصات این خودرو

گروه صنعتی ایران خودرو از نسخه جدید رانا پلاس با امکانات رفاهی جدید و با نام رانا پلاس ارتقا یافته رونمایی کرده است.

رونمایی از جدیدترین نسخه رانا پلاس + مشخصات این خودرو

گروه صنعتی ایران خودرو اواخر سال گذشته و در نتیجه اجبار برای اعمال استانداردهای ۸۵ گانه، تیپ جدیدی از رانا پلاس با کد کلاس ۶۱۰۱۸ را با ویژگی‌هایی از جمله سامانه کنترل پایداری الکتریکی، سامانه کنترل شروع حرکت در سربالایی، نشانگر فشار باد و موارد دیگر روانه بازار کرد.​

با وجود این، آبی‌های جاده مخصوص حالا تیپ جدیدی از رانا پلاس را با کد کلاس ۶۱۰۱۹ به سبد محصولات خود افزوده‌اند که نسبت به مدل پیش‌گفته نیز پیشرفت‌هایی داشته است؛ از جمله این‌که تیپ جدید از تریم داخلی چرم و پارچه و قابلیت آینه الکتروکرومیک برخوردار است.
در بحث فنی اما رانا پلاس ارتقا یافته با رانا پلاس TU۵ تفاوتی ندارد و از یک پیشرانه TU۵ با توان تولید ۱۰۵ اسب بخار قدرت و ۱۴۲ نیوتن‌متر گشتاور برخوردار است که این قدرت را یک گیربکس پنج سرعته دستی به چرخ‌ها می‌رساند.

تفاوت‌ها در بخش ظاهری هم چشمگیر نیست و همان سبک طراحی خانواده رانا در این مدل نیز تکرار شده است. رینگ‌های این مدل از نوع فولادی است و قالپاق روی آن نصب می‌شود. اما از دیگر قابلیت‌هایی که به نسخه جدید اضافه شده باید به سامانه کنترل پایداری الکتریکی، سامانه کنترل شروع حرکت در سربالایی، نشانگر تعویض دنده GSI و سامانه پایش فشار باد تایرها اشاره کرد.​

در مجموع، رانا پلاس ارتقا یافته با کد ۶۱۰۱۹ با دو کیسه هوا، تریم داخلی پارچه، ترمزهای دیسکی در جلو و کاسه‌ای در عقب، پوزیشن لامپ، چراغ روشنایی روز، فرمان هیدرولیک، تریم داخلی چرم و پارچه، آینه الکتروکرومیک، کروز کنترل، امکان کنترل سیستم صوتی خودرو با استفاده از فرمان، تهویه دستی، شیشه و آینه‌های برقی، صندلی‌های عقب تاشو، سنسور پارک عقب و غیره عرضه می‌شود.

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها