بسته خبری امروز؛

از آغاز فروش فوری ایران خودرو تا ماجرای حادثه ام وی ام X۵۵

در این بسته خبری آخرین اخبار اقتصادی و نیز قیمت‌ برخی از کالاهای اساسی در سطح بازار را برای شما فراهم کردیم. با ما همراه باشید.

از آغاز فروش فوری ایران خودرو تا ماجرای حادثه ام وی ام X۵۵

مرحله سوم طرح کالابرگ از ۲۱ فروردین ماه سال ۱۴۰۳ شروع شده و برابر برنامه‌ریزی انجام شده تا ۲۱ اردیبهشت ادامه خواهد داشت.

شاهین اتوماتیک، تارا اتوماتیک، اطلس، فونیکس اف ایکس، ایکس ۵ و کلوت، شش خودرویی هستند که از روز گذشته در بازار ۵ تا ۲۰ میلیون تومان گران شدند، گرانی این خودروها ناشی از عدم تخصیص ارز به خودروسازان است.

برخی از محصولات چری مدیران خودرو در چند وقت اخیر با مشکل اکسل عقب خودرو مواجه شده‌اند که به نظر می‌رسد این مشکل در خط تولید این خودروساز چینی به صورت عمده وجود داشته و محدود به تنها چند خودرو نیست. حال انتظار می‌رود با بروز اتفاقات اخیر شرکت چری اقدام به فراخوان جهانی کند.

گروه صنعتی ایران خودرو از نسخه جدید رانا پلاس با امکانات رفاهی جدید و با نام رانا پلاس ارتقا یافته رونمایی کرده است.

احمد غریوی یوسف آباد بیان کرد: فعلا پیشنهاد جدیدی در رابطه با اصلاح حق مسکن کارگران مطرح نشده و اگر این موضوع نیز در شورای عالی کار و بعد هیات وزیران مطرح شود، اصلاح نرخی رخ خواهد داد.

ایران خودرو شرایط فروش فوری وانت آریسان ویژه اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ را اعلام کرد.

طرح فروش فوق العاده (فراخوان) (با موعد تحویل ۹۰ روزه) ویژه متقاضیان عادی منطبق با لیست متقاضیان اعلام شده وزارت صمت مطابق با جدول بخشنامه از روز گذشته یکشنبه مورخ ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ شروع شده و تا روز پنجشنبه مورخ ۱۴۰۳/۰۲/۲۷ ادامه خواهد داشت.

قیمت طلا امروز در معاملات بازار جهانی رشد را در پیش گرفته است.

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها