جریمه شیشه دودی چقدر است؟ + جزییات افزایش قیمت

قیمت جریمه شیشه دودی خودرو تغییر کرده و این جریمه ممکن است چند بار در روز برای راننده های متخلف تکرار شود. رانندگانی که شیشه دودی غیر مجاز دارند از این به بعد باید بیشتر منتظر جریمه های سنگین باشند چراکه ممکن است برخورد شدید تری نیز با رانندگان بی قانون شود.

جریمه شیشه دودی چقدر است؟ + جزییات افزایش قیمت

بسیاری از رانندگان علاقه شدیدی به دودی کردن شیشه خودرو خود دارند. افرادی که ساکن مناطق گرمسیری کشور هستند ، آفتاب و گرمای طاقت فرسا مزید بر علت می شود تا افراد شیشه خودروهای خود را دودی کنند اما برخی دیگر تنها به فکر اسپرت کردن خودروی خود هستند. اما این شیشه های دودی کار دست راننده ها می دهد و این افراد باید منتظر جریمه های پی در پی راهنمایی رانندگی باشند.

سرهنگ محمد حسن ابراهیم‌پور؛ رئیس مرکز اجرائیات پلیس راهور فراجا عنوان کرد: شیشه دودی همچنان جریمه دارد و مبلغ جریمه آن هم ۵۰ هزار تومان است.

وی در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه آیا یک خودرو برای داشتن شیشه دودی در روز فقط یک بار جریمه می‌شود یا امکان دارد بیشتر جریمه شود، گفت: بله امکان اینکه فردی در یک روز، چند بار به دلیل داشتن شیشه دودی جریمه شود، وجود دارد.

رئیس مرکز اجراییات پلیس راهور فراجا تصریح کرد: فردی که استمرار به تخلف داشته باشد باید طبق قانون با او برخورد و جریمه شود؛ در واقع استمرار در تخلف به معنای بی‌قانونی فرد متخلف است.

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها