بسته خبری امروز؛

از برنامه جدید دولت برای فرهنگیان تا سقوط سنگین بورس

در این بسته خبری آخرین اخبار اقتصادی و نیز قیمت‌ برخی از کالاهای اساسی در سطح بازار را برای شما فراهم کردیم. با ما همراه باشید.

از برنامه جدید دولت برای فرهنگیان تا سقوط سنگین بورس

ثبت‌نام متقاضیان از ساعت ۱۰ روز چهارشنبه (۱۴۰۳/۰۲/۲۶) از طریق سایت فروش اینترنتی آغاز شده و تا زمان تکمیل ظرفیت، ادامه خواهد داشت.​

شاخص کل بورس در پایان معاملات امروز با افت ۱۵ هزار واحدی به سطح دو میلیون و ۱۹۳ هزار واحدی رسید.

وزیر آموزش و پرورش ‌دو رسالت را برای مدارس شاهد مهم دانست و گفت‌ این دو رسالت رسیدگی ویژه به امور تحصیلی و تربیتی دانش‌آموزان طرح شاهد و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است، که با توجه به تاثیر‌پذیری مدرسه از جامعه نقش دومی مهمتر است.

سخنگوی صنف جایگاه‌داران سوخت با بیان اینکه اگر مراجعات مردمی برای استفاده از کارت آزاد بیشتر شود، ممکن است شارژ کارت آزاد از لحاظ لیتری و یا از لحاظ تعداد دفعات مجاز سوخـت‌گیری تمام شود، چراکه هر کارت آزاد در جایگاه‌های عرضه سوخت، امکان سوخت‌گیری تا سقف ۷۰۰۰ لیتر در شبانه روز و یا با تعداد دفعات سوخت‌گیری ۲۵۵ بار را دارد.

در ادامه جزییات نهایی از مبلغ و زمان واریز یارانه نقدی اردیبهشت ماه را بخوانید.

کسانی که قصد خرید خودروی صفر دارند تصور می کنند خدمات گارانتی خودرو می‌تواند از هزینه‌هایشان کم کند. اما دانستن مواردی که در این مطلب گفته می شود برای هر خریدار خودرو خالی از لطف نیست.

طبق مقررات ماده (۳۰) قانون مالیات های مستقیم، نقل‌وانتقال انواع خودرو و موتورسیکلت به‌استثنای ماشین‌های راه‌سازی، کارگاهی، معدنی، کشاورزی و شناورها، به ترتیب مشمول مالیات نقل‌وانتقال به میزان یک درصد (۱%) برای خودروهای تولید داخل و دو درصد (۲%) برای خودروهای وارداتی است.هرچه قیمت خودرو بیشتر باشد، طبیعتا باید مالیات بیشتری برای معامله خودرو بپردازید.

در سال ۱۴۰۲ نیز با احتساب تولید یک میلیون و ۳۰۰ هزار خودرو در کشور، بیش از ۴.۵ میلیون خو درو در کشور خرید و فروش شده که حول‌وحوش ۲۰ درصد از آنها مربوط به خودروهای نو و ۸۰ درصد مابقی مربوط به خودروهای کارکرده بوده است.

 

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت تیتر کوتاه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار
    سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت تیتر کوتاه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد