چه بلایی سر قفل سوییچی صندوق بار دنا پلاس آمد؟

اخیراً تصاویری از خط تولید دنا پلاس منتشر است که نشان می دهد گروه صنعتی ایران خودرو تغییر کوچکی را در دنا پلاس ایجاد کرده است.

چه بلایی سر قفل سوییچی صندوق بار دنا پلاس آمد؟

نسخه جدید خودرو دنا پلاس EF۷P، نسخه بهبود یافته دنا پلاس EF۷ است و با بهبود موتور تنفس طبیعی و اضافه شدن گیربکس جدید ۶ دنده دستی(MT۶)، جایگزین مدل قبلی دنا پلاس EF۷ با گیربکس MT۵ شده است.

با توجه به گرم شدن افزایش توان موتورها در سایپا و ایران خودرو دنا پلاس با موتور ef۷p هم شامل این دسته می‌شود که موتور آن از‌ای اف سون به دنا پلاس‌ای اف سون پی تغییر کرده و این محصول هم شامل تغییر در موتور و گیربکس بوده و ایران خودرو به این موتور هم همچون تی یو فایو یک پی به معنی پلاس اضافه کرده و دنا پلاس را با یک گیربکس ۶ دنده روانه بازار می‌کند.

آبی پوشان جاده مخصوص که پس از وایرال شدن پیام ناخوشایند مدیرعامل‌شان در فضای مجازی حسابی درگیر حواشی پس از آن هستند، گویا به تازگی تغییری را در دنا پلاس ایجاد کرده اند؛ تغییری کوچک که در راستای امنیت بیش‌تر خودرو در مواجهه با سارقان صورت پذیرفته است.

تغییر جدید دنا پلاس

طبق تصاویر ارسالی، ایران خودرو برای امنیت بیش‌تر دنا پلاس در مواجهه با سارقان، اقدام به حذف قفل سوییچی صندوق بار کرده است و در کنار آن به جایگزینی دستگیره رها کردن ضامن قفل از داخل صندوق پرداخته است. این اقدام در سورن پلاس نیز انجام شده است.

دنا-پلاس

قفل-سوییچی-صندوق-عقب-دنا-پلاس

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت تیتر کوتاه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار
    سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت تیتر کوتاه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد