بسته خبری امروز؛

از واریزی جدید برای فرهنگیان تا احتمال سقوط قیمت دلار

در این بسته خبری آخرین اخبار اقتصادی و نیز قیمت‌ برخی از کالاهای اساسی در سطح بازار را برای شما فراهم کردیم. با ما همراه باشید.

از واریزی جدید برای فرهنگیان تا احتمال سقوط قیمت دلار

سخنگوی وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه در بحث بودجه در حال حاضر به روز هستیم ادامه داد: معوقات نیروهای خرید خدمات تا اسفند ماه، حق‌التدریسی‌ها نیز تا اسفند ماه، معوقات تثبیت کرونا، فوت و ازدواج نیز پرداخت شده و صرفا پاداش پایان خدمت سال ۱۴۰۲ باقی مانده که امیدواریم پرداخت شود.

وزارت راه و شهرسازی از پرداخت ۴۰۴ هزار فقره وام ودیعه مسکن۲۰۰ میلیون تومانی در تهران، طی ۲ سال اخیر خبر داد.

امروز شاخص بورس در دقایق ابتدایی و پایانی بازار روند رو به بالا داشت اما نتوانست بالاتر از سطح روز قبل بایستد.

دبیرکل جامعه صرافان ایران روند کاهش قیمت دلار را ادامه‌دار می‌داند و می‌گوید: بدون شک ما در آینده نزدیک و در ماه پیش رو با کاهش بیشتر قیمت ارز مواجه خواهیم بود.

اگر می خواهید خودروی لیزینگی بخرید، باید بدانید که خرید لیزینگ خودرو چند سالی است که منسوخ شده است و دیگر وجود ندارد.در ادامه برای به دست آوردن اطلاعات جدید در خصوص این روش خرید اقساطی خودرو، این ویدئو را تماشا کنید

رتبه بندی فرهنگیان برای افزایش حقوق نیست

عنابستانی گفت: طرح رتبه بندی در ابتدا بسیار بد اجرا شد. به عبارتی دیگر می توان گفت که به صورت صحیح اجرا نشد. در همین راستا وزارت آموزش و پرورش تلاش کرد که به مرور اشکالات و چالش های به وجود آمده را اصلاح کند. ضمن اینکه باید پذیرفت رتبه بندی فرهنگیان یک کار بسیار خاص است.

اگر قصد خرید خانه در شهر پردیس را دارید این گزارش را از دست ندهید.

عضو هیات رئیسه اتاق اصناف ایران در رابطه با قیمت تایر اعلام کرد: یکی از عواملی که سبب شد که سطح تولید کمی افزایش پیدا کند؛ این بود که قیمت افزایش پیدا کرد. تولیدکنندگان در حوزه دولتی بر سر موضوع قیمت مشکلاتی داشتند که با این افزایش کمی شرایط بهتر شد. در سایز ۱۳،قیمت لاستیک اکنون به یک میلیون و ۵۰ هزار تومان رسیده‌ است.

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

  • ناشناس

    الکی حرف میزنی آقای فرهادی هزینه ازدواج و فوت سال 99و 1401 و امتحانات نهایی دیماه 1402پرداخت نکردی

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها