بسته خبری امروز؛

از ریزش سنگین قیمت سکه و طلا تا سقوط نرخ دلار آزاد

در این بسته خبری آخرین اخبار اقتصادی و نیز قیمت‌ برخی از کالاهای اساسی در سطح بازار را برای شما فراهم کردیم. با ما همراه باشید.

از ریزش سنگین قیمت سکه و طلا تا سقوط نرخ دلار آزاد

قیمت طلا و سکه امروز ۳۱ اردیبهشت کاهش یافت.

قیمت دلار از صبح امروز ریزشی بود و به کانال ۵۷ هزار تومان رسید.

۶۰ لیتر سهمیه بنزین خرداد ماه خودروهای شخصی بدون هیچ‌گونه تغییری، ساعت صفر بامداد سه‌شنبه (یکم خرداد ماه) در کارت‌های هوشمند سوخت شخصی شارژ می‌شود.

سخنگوی اقتصادی دولت سیزدهم اعلام کرد: در تامین کالاهای اساسی، انرژی و سوخت، خدمات پولی و مالی هیچ مشکلی وجود ندارد و در حوزه پرداخت مالی نیز بودجه‌ریزی خزانه‌داری تمام حقوق‌های کارکنان دولت و بازنشستگان و یارانه‌های نقدی پرداخت شده است و اگر مرحله پایانی در حوزه اجرایی بانک‌ها داشته باشد، امروز ادامه خواهد یافت.

علی فرهادی، معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع و سخن‌گوی وزارت آموزش‌وپرورش از برگزاری امتحانات نهایی طبق برنامه از پیش تعیین‌شده خبر داد و گفت: «از دانش‌آموزان عزیز تقاضا داریم در وقت مقرر در محل آزمون نهایی حضور یابند و با آمادگی کامل در این آزمون شرکت کنند و از هرگونه اطلاع‌یابی از مراجع غیررسمی خودداری کنند.»

سخنگوی شورای نگهبان گفت: قانون اساسی پیش بینی‌های لازم را در نظر گرفته با موافقت رهبری معاون اول مسئولیت و اختیارات رئیس جمهور را بر عهده می‌گیرد و شورایی متشکل از رئیس قوه قضاییه، رئیس قوه مقننه و معاون اول رئیس جمهور موظف هستند تدبیری اتخاذ کنند در ۵۰ روز انتخابات برگزار شود.

در این گزارش آخرین قیمت روز محصولات ایران خودرو و سایپا را برای امروز ۳۱ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ را بررسی می کنید.

رکورد جدید قیمت طلا پس از شهادت ابراهیم رئیسی

پس از درگذشت رئیس‌جمهور ایران در سقوط بالگرد، طلا به رکورد جدیدی رسید.

صعود قیمت نفت در پی در گذشت رئیس جمهور ایران

قیمت نفت به دلیل وجود مشکلات در کشورهای مهم تولیدکننده نفت افزایش یافت. خبر درگذشت رئیس جمهور ایران در حال حاضر منجر به صعود قیمت نفت شد.

 

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت تیتر کوتاه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار
    سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت تیتر کوتاه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد