آغاز فروش ویژه سایپا از امروز ویژه این افراد + شرایط

متقاضیان محترم می‌توانند از ساعت ۱۰ صبح روز چهارشنبه، مورخ ۱۴۰۳/۰۳/۰۹ تا تاریخ ۱۴۰۳/۰۳/۱۹ با ورود به سایت فروش اینترنتی محصولات گروه خودروسازی سایپا، ثبت‌نام کرده و نوع خودرو موردنظر خود را انتخاب نمایند.

آغاز فروش ویژه سایپا از امروز ویژه این افراد + شرایط

به اطلاع علاقمندان می‌رساند که طبق بخشنامه‌های فروش دهه مبارک فجر و نیمه شعبان (در بهمن ماه سال گذشته)، تعدادی از متقاضیان جهت پیش ثبت‌نام در طرح جایگزینی خودروهای فرسوده اقدام کرده‌اند. اطلاعات این افراد به ستاد نوسازی ناوگان و اسقاط خودروهای فرسوده ارسال شده است. پس از درج مشخصات خودروهای فرسوده، افرادی که شرایط لازم برای شرکت در طرح مذکور را دارند، دعوت به مرحله بعدی می‌شوند. بر اساس این فرآیند، شرایط فروش زیر فقط برای این گروه از متقاضیان اعمال می‌شود. بنابراین، افراد واجد شرایط می‌توانند با مراجعه به سامانه گروه خودروسازی سایپا، ثبت‌نام خود را انجام دهند.

متقاضیان محترم می‌توانند از ساعت ۱۰ صبح روز چهارشنبه، مورخ ۱۴۰۳/۰۳/۰۹ تا تاریخ ۱۴۰۳/۰۳/۱۹ با ورود به سایت فروش اینترنتی محصولات گروه خودروسازی سایپا، ثبت‌نام کرده و نوع خودرو موردنظر خود را انتخاب نمایند. در این خصوص، لازم به ذکر است که شرکت در این طرح تنها از طریق آدرس مذکور امکان‌پذیر است و در صورت استفاده از آدرس‌های دیگر، مسئولیت آن بر عهده متقاضی خواهد بود.

شرایط-پیش-فروش-ساینا-و- کوییک

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها