معرفی خودروی جدید آئودی / RS۴ Avant چه آپشن هایی دارد؟ + عکس

تغییرات این مدل جدید آئودی فقط یک گزینه رنگی جدید به نام Imola Yellow بر روی خودرو نیست و جزییات بیش تری در این مدل جدید با تغییر همراه بوده است، زیرا توان فنی خودرو به طور ویژه و سفارشی از سوی برند آئودی دستخوش تغییراتی قرار گرفته است.

معرفی خودروی جدید آئودی / RS4 Avant چه آپشن هایی دارد؟ + عکس

کمپانی آئودی به مناسبت ۲۵ سال از گذشت تولید اولین نسل از مدل RS4 Avant، قرار است نسخه ای ویژه با تولید محدود از این استیشن جذاب و پرقدرت را به بازارهای جهانی عرضه کند.

آئودی-آوانت-آر-اس4

تغییرات این مدل جدید آئودی فقط یک گزینه رنگی جدید به نام Imola Yellow بر روی خودرو نیست و جزییات بیش تری در این مدل جدید با تغییر همراه بوده است، زیرا توان فنی خودرو به طور ویژه و سفارشی از سوی برند آئودی دستخوش تغییراتی قرار گرفته است. بخش RS، موتور V-6 تویین توربوشارژر برند آئودی را در حالت پرفورمنس قرار داده، هر چند که BMW M3 Touring همچنان قدرتمندتر از این دو خودروی سدان سریع آلمانی است.

آئودی-آوانت-آر-اس4

 

کمپانی آئودی با همکاری زیربرند خود یعنی RS، موتور ۲.۹ لیتری این خودرو را بهبود بخشیده است تا ۲۰ اسب بخار قدرت بیش تری نسبت به گذشته داشته باشد، که در مجموع، قدرت پیشرانه به ۴۶۴ اسب بخار رسیده است. همچنین گشتاور خودرو با ۶۰۰ نیوتن متر بدون تغییر دوباره عرضه شده است. رقیب این مدل از آئودی که ب ام و است، همچنان با ۵۰۳ اسب بخار و ۶۵۰ نیوتن متر گشتاور با یک موتور شش سیلندر خطی تویین توربوشارژ، قدرتمندتر از آئودی RS4 Avant است. برند آئودی مدعی است که نسخه ویژه بزرگ‌داشت ۲۵ سالگی مدل آئودی RS4 Avant در ۳.۷ ثانیه به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت می رسد. این زمان ۰.۴ ثانیه سریع‌تر از مدل استیشن اسپرت معمولی و ۰.۲ ثانیه سریع‌تر از RS4 Avant Competition است. در همین حال، ب ام و M3 Touring این شتاب صفر تا ۱۰۰ کیلومتر را در ۳.۶ ثانیه انجام می دهد، پس همچنان ۰.۱ ثانیه از تمام نسخه های آئودی RS4 سریع‌تر است.

آئودی-آوانت-آر-اس4

 

در بخش حداکثر سرعت آئودی RS4 Avant، توانایی دست یابی به حداکثر سرعت ۳۰۰ کیلومتر بر ساعت را دارد، که ۱۰ کیلومتر بر ساعت بیش تر از نسخه Competition است. رقیب آئودی یعنی ب ام و M3 Touring در بخش حداکثر سرعت از آئودی شکست می خورد، نسخه استیشن ب ام و که سرعت آن به صورت الکترونیکی محدود شده توانایی دست یابی به حداکثر سرعت، ۲۸۰ کیلومتر بر ساعت را دارد. همچنین برند آئودی برای کنترل این خودرو از سیستم ترمزهای سرامیکی به طور استاندارد استفاده کرده است. آئودی همچنین نسخه ویژه ۲۵ سالگی RS4 Avant را با اگزوزهای اسپرت از برند RS با طراحی بیضی و رنگ مشکی مات و صدایی به شدت گوش‌نواز مجهز کرده است.

آئودی-آوانت-آر-اس4

 

در مقایسه با RS4 معمولی، نسخه ویژه این خودرو به لطف تنظیمات فنربندی سفت تر و خشک تر، ۰.۴ اینچ به سطح زمین نزدیک تر است. مالکان این خودرو می توانند ارتفاع سیستم تعلیق را به صورت دستی به میزان ۰.۴ اینچ دیگر پایین تر آورند تا در بخش هندلینگ و پایداری خودرو عملکرد بهتری داشته باشد. همچنین برند آئودی بیان می کند که نرم افزار سیستم گیربکس اتوماتیک هشت سرعته را به گونه ای طراحی کرده است که ضرایب دنده به یکدیگر نزدیک تر باشند و خودرو در سریع ترین حالت ممکن تعویض دنده را انجام دهد.

نمای-داخل-آئودی-آوانت-آر-اس4

 

نمای-داخل-آئودی-آوانت-آر-اس4 2

در خصوصو هندلینگ و میزان چسبندگی خودرو به جاده، با توجه به این که کمپانی آئودی با برند RS در تولید آئودی RS4 Avant همکاری داشته است، از لاستیک های Pirelli P Zero Corsa با رینگ های ۲۰ اینچی به طور استاندارد در این مدل استفاده شده، که اتفاقاً در مدل RS4 Avant Competition هم از این لاستیک ها استفاده شده بود. همراه با خودرو، یک پک سفارشی با رینگ های ۲۰ اینچی به رنگ مشکی مات با لاستیک های نیمه اسپرت Pirelli P Zero Trofeo RS هم ارائه خواهد شد. همچنین برای جذب بیش تر مشتریان، برند آئودی یک جفت دستکش برای زمانی که قصد رانندگی در پیست را دارند، به همراه خودرو ارائه خواهد کرد.

نمای-داخل-آئودی-آوانت-آر-اس4 3

 

نمای-داخل-آئودی-آوانت-آر-اس4 4

آئودی RS4 Avant نسخه ۲۵ سالگی را فقط در اروپا عرضه خواهد کرد که تنها ۲۵۰ دستگاه از این خودرو ساخته و عرضه می شود. اگر  زرد Imola برای برخی از مشتریان جذاب و دوست داشتنی نباشد، مشتریان می توانند رنگ های دیگر خودرو را که شامل رنگ های خاکستری Nardo یا مشکی Mythos است، سفارش دهند. این استیشن جذاب آئودی با قیمت پایه ۱۴۲,۹۰۵ یورو (حدود ۱۵۵,۴۰۰ دلار آمریکا با نرخ کنونی) قیمت گذاری شده است.

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت تیتر کوتاه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار
    سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت تیتر کوتاه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد