در دبی؛

تسلا به ناوگان گشت پلیس اضافه شد + تصاویر

پلیس دبی با افزودن تسلا سایبرتراک به ناوگان گشتی پلیس، نوآوری و پیشرو بودن در استفاده از خودروهای پیشرفته را به رخ کشید.

تسلا به ناوگان گشت پلیس اضافه شد + تصاویر

به گزارش تیترکوتاه - به نقل از سایت اِن دی تی‌وی، فرماندهی کل پلیس دبی در امارات متحده عربی به تازگی یک خودروی تسلا سایبرتراک کاملاً الکتریکی را به ناوگان گشتی لوکس پلیس توریستی خود اضافه کرده است.

پلیس دبی در شبکه اجتماعی X با انتشار تصاویری از این خودرو، نوشته است: "فرماندهی کل پلیس دبی تسلا سایبرتراک، خودروی الکتریکی مدرن با طراحی خارق العاده، را به ناوگان گشتی لوکس پلیس توریستی خود اضافه کرده است." این خودروی لوکس با یک پوشش سبز و سفید هماهنگ با خودروهای فعلی پلیس دبی طراحی شده و روی کاپوت آن نیز لوگوی پلیس دبی دیده می‌شود.

پلیس+دبی+تسلا 1

مدیرعامل تسلا، ایلان ماسک نیز به این پست واکنش نشان داد.

تسلا+ایلان+ماسک

سایبرتراک به مجموعه چشمگیر خودروهای گشتی با عملکرد بالا پلیس دبی پیوسته است که شامل بوگاتی ویرون، لامبورگینی اوروس پرفورمانته، آونتادور، آئودی R۸ کوپه V۱۰، بنتلی کنتیننتال GT، مک‌لارن MP۴-۱۲C، استون مارتین وان-۷۷، مرسدس-AMG GT۶۳ S و مازراتی گرن‌توریسمو می‌شود.

سایبرتراک تسلا از فولاد ضد زنگ که در موشک‌ها استفاده می شود ساخته شده و طراحی منحصربه‌فرد و هندسی دارد. وب‌سایت تسلا ادعا می‌کند که این کامیون "کارایی بهتری نسبت به مابقی کامیون ها دارد و عملکردی بهتر از یک خودروی اسپرت ارائه می‌دهد". برد این خودرو بین ۲۵۰ تا ۵۰۰ مایل (۴۰۰ تا ۸۰۰ کیلومتر) است و زمان تخمینی ۰ تا ۶۰ مایل بر ساعت آن بین ۲.۹ تا ۶.۵ ثانیه است. نسخه بالاتر سایبرتراک در ایالات متحده به قیمت ۹۹,۹۹۰ دلار عرضه می‌شود.

پلیس+دبی+تسلا 3

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها