تیترکوتاه گزارش می‌دهد؛

بنز و بی‌ام و هم قیمت داخلی‌ها شد / با ۳ میلیارد شاسی بلند آلمانی سوار شوید + تصاویر

قیمت خودرو در بازارهای بین‌المللی هم در حال افزایش است. با این وجود هنوز هم شاسی بلند‌های لوکس با قیمت مناسب در بازار پیدا می‌شوند. در این گزارش لیستی از مشخصات و قیمت بهترین کراس اوورها و شاسی بلندهای بازار تا سقف ۵۰ هزار دلار را مشاهده می‌کنید.

بنز و بی‌ام و هم قیمت داخلی‌ها شد / با ۳ میلیارد شاسی بلند آلمانی سوار شوید + تصاویر

خرید یک خودروی لوکس با بودجه محدود می‌تواند چالش‌برانگیز باشد، اما با تحقیق و بررسی دقیق می‌توان گزینه‌های مناسبی پیدا کرد. بسیاری از تولیدکنندگان خودروهای لوکس مدل‌هایی با قیمت‌های رقابتی ارائه می‌دهند که امکانات و کیفیت بالایی دارند. با تعیین اولویت‌ها و نیازهای خود، می‌توانید خودروهایی را بیابید که علاوه بر داشتن ظاهری شیک و امکانات پیشرفته، قیمت مناسبی نیز دارند.

در هنگام بررسی بهترین SUV‌های زیر ۵۰،۰۰۰ دلار، به این نکته توجه داشته باشید که بسیاری از این مدل‌ها وقتی آپشن‌های اضافی داشته باشند، به سرعت از این محدوده قیمت فراتر می‌روند.

در ادامه برخی از بهترین شاسی بلندهای لوکس بازار خودرو تا سقف ۵۰ هزار دلار را مشاهده می‌کنید:

آئودی Q۴ e-tron ۲۰۲۴

قیمت: ۴۹ هزار و ۸۰۰ دلار

آئودی Q۴ e-tron یک شاسی بلند برقی لوکس است که به تازگی در لیست شاسی بلندهای لوکس زیر ۵۰۰۰۰ دلار قرار گرفته است. مدل پایه دارای ویژگی‌های خوبی است و برای سال ۲۰۲۴، اکنون به صورت استاندارد با کروز کنترل تطبیقی ​​و دستیار مرکز خطوط ارائه می‌شود.

Q۴ e-tron در مقایسه با رقبای خود از قیمت مقرون به صرفه‌ای برخوردار است، اما خودروهای دیگری در این کلاس با فضای داخلی و دینامیک بهتر نیز وجود دارند. البته این مدل آئودی هم از کابین داخلی راحت و در مقایسه با رقبای خود از فناوری بالایی در گروه شاسی بلندهای برقی برخوردار است. در حالی که این خودرو دیفرانسیل عقب است، اگر بتوانید هزینه آن را بپردازید، می‌توانید نسخه چهار چرخ محرک (all-wheel drive) را نیز تهیه کنید.

آئودی

لکسوس NX ۲۰۲۴

قیمت: ۳۹ هزار و ۴۵۵ دلار

لکسوس NX مدل ۲۰۲۴ دارای فناوری‌های کاربرپسند زیادی در کابین جادار و سطح بالای خود است. صندلی‌های چرم مصنوعی آن راحت هستند و تزئینات فلزی جلوه‌ای روشن و خوشایند به کابین می‌بخشند. داشبورد این خودرو دارای یک صفحه لمسی ۹.۸ اینچی با گرافیک عالی و طراحی ویژه است. مدل NX در سال ۲۰۲۴ بدون تغییر باقی می‌ماند.

موتور اصلی در NX ۲۵۰ عالی نیست، اما NX ۳۵۰ دارای یک موتور توربو چهار قدرتمندتر و چهار چرخ متحرک با قیمت کمتر از ۵۰۰۰۰ دلار است. مدل F Sport Handling لکسوس گران تر است اما رانندگی با این کراس اوور لوکس تجربه‌ای حیرت انگیز است.

لکسوس

ولوو XC۶۰ ۲۰۲۴

قیمت: ۴۶ هزار و ۹۰۰ دلار

ولوو XC۶۰ مدل ۲۰۲۴ فضای داخلی بسیار زیبا با صندلی‌های راحت و مواد با کیفیت بالا دارد. این مدل ولوو همچنین بسیار ایمن و جادار است. ولوو در گزینه‌های موتور نیز تغییرات مثبتی ایجاد کرد و اکنون همه مدل‌ها با سیستم چهار چرخ متحرک عرضه می‌شوند.

این ولوو انتخاب‌های موتور متفاوتی دارد، اما با بودجه‌ای که دارید، احتمالاً B۵ را خواهید داشت که یک موتور چهار سیلندر توربوشارژ با سیستم هیبریدی ملایم است. همچنین دارای یک صفحه نمایش لمسی ۹ اینچی برای سیستم سرگرمی است و از Apple CarPlay، Android Auto پشتیبانی می‌کند و ویژگی‌های ایمنی زیادی دارد.

ولوو

بی ام و x۲ سری ۲۰۲۳

قیمت: ۳۶ هزار و ۶۰۰ دلار

بی ام و x۲ یک کراس اوور کوچک و لوکس است که رانندگی با آن واقعاً سرعت و هیجان را تجربه می‌کنند، اما سواری آن برای افرادی که در صندلی عقب نشسته‌اند می‌تواند کمی ناخوشایند باشد. در سال ۲۰۲۳، کارشناسان، اندروید اتو را به ویژگی‌های استاندارد اضافه کردند که باعث رقابت بیشتر آن با سایر خودروهای مشابه می‌شود. با این حال، متریال داخلی ممکن است به اندازه برخی دیگر از خودروهای هم رده خود جذاب نباشد.

X۲ با موتور چهار سیلندر توربوشارژ عرضه می‌شود و مصرف سوخت متوسطی دارد. این مدل بی‌ام و دیفرانسل جلو است، اما با کمی هزینه بیشتر می‌توانید از سیستم دیفرانسل عقب نیز بهره‌مند شوید.

بی-ام-و

مرسدس بنز GLB ۲۰۲۴

قیمت: ۴۴ هزار و ۴۵۰ دلار

رانندگی با مرسدس بنز GLB واقعا سرگرم‌کننده است. این خودرو دارای ردیف سوم صندلی است که در گروه از خودروها نادر است. این یک انتخاب خوب برای خانواده هایی است که بچه‌های کوچک دارند. مرسدس دارای یک فضای داخلی بسیار زیبا با صندلی‌های جلو برقی راحت و چرم مصنوعی است. مدل پایه با موتور چهار سیلندر توربوشارژ ۲۲۱ اسب بخاری عرضه می‌شود، در حالی که مدل AMG دارای یک موتور توربو چهار ۳۰۲ اسب بخاری قوی تر است. این خودرو همچنین دارای صفحه نمایش لمسی ۱۰.۲۵ اینچی است و از Apple CarPlay و Android Auto پشتیبانی می‌کند. نسخه AMG از بیش از ۵۰۰۰۰ دلار شروع می‌شود.

 

مرسدس-بنز

جنسیس GV۷۰ ۲۰۲۴

قیمت: ۴۵ هزار و ۱۵۰ دلار

جنسیس GV۷۰ برترین شاسی بلند کامپکت لوکس درحال‌حاضر است. نمای داخلی و خارجی شگفت‌انگیزی دارد. این خودرو از آپشن‌ها و ایمنی فوق العاده‌ای برخوردار است. اگر می‌خواهید یک SUV لوکس و مقرون به صرفه داشته باشید، حتما باید این خودرو را در نظر بگیرید. در سال ۲۰۲۴، جنسیس تغییرات کوچکی در ویژگی‌های خود ایجاد کرد.

جنسیس GV۷۰ به صورت استاندارد دارای یک موتور قدرتمند چهار سیلندر توربوشارژ است. یک گزینه قدرتمندتر دو توربو V۶ وجود دارد، اما قیمت آن از بیش از ۵۰۰۰۰ دلار شروع می‌شود. در این مدل تعادل مناسبی بین اسپرت بودن و راحت بودن خودرو ایجاد شده است.

جنسیس

تینا خرسند
دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها