تیترکوتاه حامی رسانه ای نمایشگاه اتومبیلیتی روسیه

نمایشگاه اتومبیلیتی ۲۰۲۴ مسکو، در ۴ روز از دوشنبه، ۱۹ آگوست تا پنجشنبه، ۲۲. آگوست ۲۰۲۴ (۲۹ مرداد تا ۱ شهریور ۱۴۰۳) در مسکو برگزار می‌شود. پیش‌بینی می‌شود در بیست و هشتمین دوره برگزاری این نمایشگاه، شاهد حضور پررنگ شرکت‌های ایرانی فعال در حوزه خودرو و قطعه‌سازی باشیم.

تیترکوتاه حامی رسانه ای نمایشگاه اتومبیلیتی روسیه

MIMS Automobility Moscow ( نمایشگاه اتومبیلیتی مسکو) به عنوان یک نمایشگاه بین‌المللی تجاری معتبر و تخصصی در ارائه قطعات خودرو و همچنین محصولات و تجهیزات برای تعمیر و نگهداری خودرو شناخته می‌شود. این نمایشگاه سالانه در Expocentre در مسکو برگزار می‌شود، یک مرکز نمایشگاهی مدرن و بزرگ که به عنوان یکی از امکانات پیشرو برای نمایشگاه‌ها و کنفرانس‌ها در روسیه شناخته شده است. MIMS Automobility Moscow یک رویداد مهم در صنعت خودرو است. هر ساله هزاران بازدید‌کننده و غرفه دار را از سراسر جهان جذب می‌کند و به عنوان یک پلتفرم اساسی برای تبادل نوآوری‌ها و اطلاعات در صنعت خودرو در نظر گرفته می‌شود.

با توجه به اینکه روسیه کشوری پهناور و پرجمعیت بوده و به عنوان بازاری فعال و غیرقابل چشم پوشی در همسایگی ایران به حساب می‌آید، مدتی است که از نظر جغرافیایی و سیاسی ( به دلیل تحریم‌های مشترک) زمینه‌ای مساعد برای همکاری شرکت‌های فعال حوزه صنعت خودرو در ایران و روسیه به وجود آمده است.

روس‌ها سال‌ها برای تامین قطعات مورد نیاز خودروهای خود به اروپایی‌ها وابسته بودند، به همین علت در زمینه ایجاد صنعت قطعه‌سازی پیشرفتی نداشتند، بنابراین در دو سال اخیر متوجه این کمبود در صنعت شده‌ و برنامه‌ای جدی برای راه‌اندازی صنعت قطعه‌سازی در نظر گرفتند. در همین راستا تاکنون چندین مرتبه پیشنهاد راه‌اندازی شرکت‌های مشترک با طرف‌های ایرانی و ایجاد خطوط تولید در این حوزه را مطرح کرده‌اند.

قطعه سازان ایرانی نیز در دو سال گذشته با حمایت و همراهی وزارت خانه‌های صنعتی دو کشور اقدامات موثری برای ایجاد بازارهای صادراتی و بین‌المللی انجام داده و منجر به ارسال لیست قطعات مورد نیاز بازار و صنعت خودرو روسیه به ایران شده‌اند.

در همین راستا پاویون جمهوری اسلامی ایران در این نمایشگاه با مدیریت و راهبری انجمن تخصصی صنایع همگن نیرو محرکه و قطعه سازان خودرو کشور، توسط موسسه نکته نگاران پارسی اجرا می‌شود. به علاوه تیتر کوتاه نیز به عنوان حامی رسانه‌ای بیست و هشتمین دوره نمایشگاه اتومبیلیتی مسکو انتخاب شده است. حضور شرکت‌های ایرانی در نمایشگاه اتومبیلیتی ۲۰۲۴ مسکو بر اساس همین لیست برنامه‌ریزی شده و پیش‌بینی می‌شود که امسال شاهد عقد قراردادهای بیشتری بین شرکت‌های ایران و روسیه باشیم.

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت تیتر کوتاه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار
    سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت تیتر کوتاه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد