اختصاصی تیتر کوتاه؛

هیوندای، عزرائیل را شکست داد + فیلم

هیوندای در سال ۲۰۱۱ برای معرفی ولستر، تبلیغ ترسناک و خلاقانه‌ای را تیه کرد که باعث ممنوعیت آن در هلند شد.

هیوندای، عزرائیل را شکست داد + فیلم

خلاقیت در تبلیغات اهمیت بسیار زیادی دارد زیرا موجب جلب توجه مخاطبان و ایجاد تمایز میان برندها می‌شود. در دنیای پر از اطلاعات و پیام‌های تبلیغاتی متنوع، تنها تبلیغاتی که از خلاقیت برخوردارند می‌توانند نظر مخاطبان را به خود جلب کنند و در ذهن آنها باقی بمانند. خلاقیت به تبلیغ‌کنندگان امکان می‌دهد پیام‌های خود را به شیوه‌ای نوآورانه و جذاب انتقال دهند، احساسات مخاطبان را تحریک کرده و ارتباط عمیق‌تری با آنها برقرار کنند. این امر نه تنها به افزایش اثربخشی تبلیغات کمک می‌کند، بلکه می‌تواند منجر به افزایش وفاداری به برند و ایجاد تعاملات مثبت طولانی‌مدت با مشتریان شود.

هیوندای در سال ۲۰۱۱ برای معرفی ولستر، تبلیغ ترسناک و خلاقانه‌ای را تیه کرد که باعث ممنوعیت آن در هلند شد. هیوندای ولستر خودرو کوپه سه در است که در زمان معرفی نظر بسیاری از منتقدان را به خود جلب کرد. این خودرو دارای یک در برای راننده، یک در سمت شاگرد و یک در برای صندلی‌های عقب اما فقط در سمت راست است. در صورتی که بیشتر خودروهای هم رده آن دارای چهار در هستند.

هیوندای از نقطه ضعف این خودرو از نظر منتقدان در این تبلیغ با خلاقیت هر چه تمام تر به عنوان نقطه قوت استفاده کرد، حتی به صورت غیر مستقیم به رقیب دیرینه خود اشاره کرد. در ابتدای این تبلیغ شما شاهد خودروی فورد فوکوس به عنوان نمونه چهار در هستید و از طرفی خودرویی که تصادف را به وجود می‌آورد نیز فورد است.

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

اخبار
اخبار