خانواده پژو در گردباد کاهش قیمت خودرو + جدول

بررسی بازار خودرو نشان می‌دهد، تصویب لایحه واردات خودروی کارکرده زیر پنج سال ساخت از سوی مجلس، از یک سو و اخبار مثبت سیاسی از سوی دیگر موجب شد بازار خودرو شمایلی کاهشی به خود بگیرد.

خانواده پژو در گردباد کاهش قیمت خودرو + جدول

در کنار دو عامل مذکور فعالان بازار خودرو به این نکته نیز اشاره می کنند که کاهش نرخ دلار هم بر افت قیمت خودرو اثرگذار بوده است. براساس ارزیابی‌ها امروز پرطرفدارهای ایران‌خودرو افتی افتی ۲ تا ۵ میلیون داشتند، اما در میان ایران‌ خودرویی‌ها «رانا پلاس»، «دنا پلاس» بدون تغییر قیمت راهی بازار شدند.

با توجه به شکل کاهشی قیمت خودرو این پرسش مطرح می شود که آیا مشریان خودروهای داخلی به این افت روی خوش نشان داده‌اند؟ پرسشی که فعالان بازار خودرو در پاسخ به آن به این نکته اشاره می کنند که همچنان بازار در رکود بسر می ‌برد و خبری از خریدار در بازار خودرو نیست.

قیمت داخلی ها

براساس ارزیابی‌ها امروز «هایما S۵ پلاس» و «۲۰۷ پاناراما اتومات» در بازار افتی ۵ میلیونی داشتند و بیشترین کاهش قیمت را به خود اختصاص دادند.

از جمله محصولات پرتیراژ ایران خودرو می‌توان به «۲۰۷ پاناراما اتومات»، «هایما S۵ پلاس»، «سمند سورن پلاس»، «رانا پلاس»، «دنا پلاس» و «دنا پلاس توربو اتومات» اشاره کرد.    رصد بازار خودرو نشان دهنده آن است که «سمند سورن پلاس» در بازار ۵۲۵ میلیونی تومان قیمت گذاری شد و نسبت به روز گذشته رشد ۵ میلیونی داشت. «هایما S۵پلاس» هم در بازار یک میلیارد و ۱۹۰ میلیون تومان قیمت گذاری‌ شد و رشدی ۲۰ میلیونی را تجربه کرد.

«رانا پلاس» هم در میان محصولات ایران خودرو امروز رشد ۸ میلیونی را تجربه کرد و در بازار با قیمت ۴۴۰ میلیون تومان قیمت خورد. «دناپلاس» هم در بازار امروز ۶۰۲میلیون تومان قیمت گذاری و افت ۳ میلیونی را ثبت کرد؛ براساس ارزیابی‌ها دنا پلاس تنها خودرویی بود که در میان پرطرفدارهای ایران خودرو امروز افت قیمت داشت.

«دنا پلاس توربو اتومات» هم امروز رشد قیمت داشت و در بازار افزایش ۳میلیونی را تجربه کرد و قیمت آن به ۸۰۳ میلیون تومان رسید. اما در میان پرطرفدارهای ایران خودرو امروز قیمت «۲۰۷ پاناراما اتومات» هم ۹۰۰ میلیون قیمت خورد و تغییر قیمت نداشت.

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها